Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Åh så snygg! :heart: Superfin.
Min mamma har en Hokus Pokus hemma hos sig, som används när jag eller syrran kommer med barnen.
Den ska jag nog lägga vantarna på och klä om :twisted: , här hemma har vi ju bara Ikeas tråkiga Antiloop.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Superdupercoool!!

/ Pia
Användarens profilbild
Av mickz
Mary_Cherry skrev:Snyggt! Vi har också en hokus pokus och jag skulle vilja klä om den, men jag har funderat på hur man ska göra för att det ska bli bra. Har du några tips?
Hm ja gjorde de ganska enkelt för mig å lät de gamla "tyget" sitta kvar. Så sydde ja likadant som de va sytt å så limma ja kanterna. Så ja vet inte om ja ha nå jätte bra tips men de va mycket lättare än ja trodde i alla fall :)

Tack alla för era fina ord 8) ja vart faktiskt oxå riktigt nöjd
Av Sara B
Jättefin! Kan man måla dem också, det skulle jag vilja göra med vår.
Användarens profilbild
Av funshine
Fast det är faktiskt lättare att ta bort den befintliga klädseln och använda som mönster. Inte alls svårt att sy. Det är bara raksömmar. Sedan trär man på den nya klädseln och häftar igen med häftpistol.
Om det går att måla de nya vet jag inte men jag köpte en gammal i trä och den var ju inga problem att måla.
Användarens profilbild
Av funshine
Bina skrev:Coool! Du har lyckats att omvandla en av de i mina ögon fulaste stolarna som finns till en riktig skönhet!! :heart:
Och jag som tycker tvärt om. Älskar hokuspokusar. Sonen gillar den med ,fast det är roligare att sitta på golvet framför stolen och köra bil än i.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
lotti skrev:
Knyttet & K skrev:Det finns reservdelar att köpa. Vi köpte nya gummipluppar till vår.
Var? Jag behöver oxå nya gummipluppar!! :D
Det var pappa som köpte dem, men jag tror det var på Babyproffsen. Eller kanske Barnens hus :hmm:
Användarens profilbild
Av lotti
Knyttet & K skrev:
lotti skrev:
Knyttet & K skrev:Det finns reservdelar att köpa. Vi köpte nya gummipluppar till vår.
Var? Jag behöver oxå nya gummipluppar!! :D
Det var pappa som köpte dem, men jag tror det var på Babyproffsen. Eller kanske Barnens hus :hmm:
Då får jag kika där då! Va, bra!!
Användarens profilbild
Av cutypie
Attans, vad häftig stolen blev!

Min respekt till alla som är så pass händiga som du (och förvånansvärd många andra här med :wink: )!
Användarens profilbild
Av mickz
Dorislina skrev:Visade bilden för gubben också och han heldiggar den! Bild Bild Bild

Kul att Ge-Kås har såna roliga vaxdukar också. Måste kanske ta en tur dit någon dag och inventera vad dom har. Är så sugen på att se om vi kan få svärmors gamla hokus-pokus. Hon har erbjudit oss den men jag har vägrat för jag tyckte den var så ful. (brun med gul sits) Nu inser jag vilken skönhet den kan bli! Bild
Haha ja våran e ju grön å hade orange/gul sits inte heller så läcker. Ja e lite sugen på å måla den svart oxå men ja vet inte riktigt hur de blir.

Någon som vet kanske?
Användarens profilbild
Av lenaj
Wow, den var ascool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8)

Nu blev ju den annars så fula stolen jättetuff!!!!
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det borde väl gå att måla om dem med sprayfärg?

Jag funderar på att klä min med sån här Bild vaxduk, men den är inte så där plastig utan mer tygig liksom, tror ni det går bra ändå?

Jag lånade din bild Ingetora, hoppas det gick bra, fanns ingen bild på tyget på Åhléns hemsida.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Dorislina skrev:Visade bilden för gubben också och han heldiggar den! Bild Bild Bild

Kul att Ge-Kås har såna roliga vaxdukar också. Måste kanske ta en tur dit någon dag och inventera vad dom har. Är så sugen på att se om vi kan få svärmors gamla hokus-pokus. Hon har erbjudit oss den men jag har vägrat för jag tyckte den var så ful. (brun med gul sits) Nu inser jag vilken skönhet den kan bli! Bild
Vi har en brun med gul sits som vi kört till svärisarna och så har vi en brun med blå sits hemma (omklädd)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?