Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lingling
Tyras å Knuts mamma skrev:Hmm, vi började sy ett lapptäcke för hmm 4 år sedan måste det nästan vara och sen så har det legat vilandes i :hmm: få se 3 år. Så jag har absolut förståelse för att du inte finner tiden.

Och nu har vi tappat bort vår ritning för hur det ska se ut :shock:, ska vi någonsin få ett snyggt överkast tro :( Jag tror vi har 9 rutor kvar att sy, men jag vet ju inte hur vi tänkt att de ska se ut eller hur vi ska sätta ihop alla bitar :hopmad:
Prova dig fram! Lägg ut alla block och testa vad som ser snyggt ut. Det finns en underbar bok "Gamla svenska lapptäcken" med bilder på lagade och skarvade täcken och många andra.
Charmen är att göra på sitt eget sätt. När jag håller på med ngt kommer jag på hur jag vill ändra allteftersom, så det är aldrig säkert att slutresultatet ser ut som ursprungsritningen. En del köper andras halvfärdiga täcken eller överblivna block (Kaffe Fassett t ex) för att sätta piff på egna grejer. Det går lika bra att slå ihop eller göra om sina egna grejer.
Men som sagt man ska ha tid och en ledig yta ...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?