Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag gjorde tryck till 3 bodys till Hanna för ett år sen eller så. Gjorde med sånt där papper som man skriver ut på själv och stryker på. Men bodysarna var för elastiska så trycket blev inte bra :(
Jag skrev "Älskad" på en av dem, "Soltråle" på en annan (med en sol i bakgrunden), och så en med typ "pappas älskling" eller något sånt.
Användarens profilbild
Av jazoo
naggie skrev:Nej nu får du sluta fresta mig med alla fina saker du gör kvinna!!!!!
Får man härma? :oops:
SJÄLVKLART! Det är hela poängen med att visa upp sina alster här - man MÅSTE härma! :D Jag räknar helt kallt med att Albert får en fin tröja nu! 8)
Användarens profilbild
Av jazoo
puppan skrev:Jättefin! :heart:

Har du kalkerat över texten eller hur gjorde du? (Det är för sent, jag fattar inte... :wink: )
Just det - jag gjorde en mall på vanligt papper (ritade på fri hand utifrån ett typsnitt jag hittade på nätet). Sedan lade jag den under tyget och kalkerade. Det var lite svårt att se igenom, så om jag hade varit smart så hade jag fyllt i mallen med svart tuschpenna först, så hade det nog varit lite lättare.

Sen var jag inte helt förtjust i panduros pennor, det var svårt att få det riktigt snyggt tycker jag. Den svarta ramen suddade ut sig i den röda färgen, och jag tyckte inte att färgerna täckte ordentligt heller.

Testar något annat nästa gång.
Användarens profilbild
Av jazoo
Buscilla skrev:
jazoo skrev:
ZaZi skrev:(Kanske lägger jag till "krävande, men mycket..." innan ÄLSKAD i minimal text på tröjan :wink: )
:lol: :lol: :lol: :rofl:
Måste få skratta lite jag med. DEN texten skulle passa Sturebror :Hahaa: :rofl:
Fast Alice har inte riktigt kommit till det stadiet ännu... Tycker att hon är rätt lätthanterlig än så länge. :D Vi får väl se vad framtiden bär i sitt sköte. (Säger jag nu, när hon har sovit ordentligt de senaste dygnen och jag är ute hos mina föräldrar och blir bortskämd med både Alice-vakt och god mat och annat).
Användarens profilbild
Av Lydia
jazoo skrev:
Buscilla skrev:
jazoo skrev:
ZaZi skrev:(Kanske lägger jag till "krävande, men mycket..." innan ÄLSKAD i minimal text på tröjan :wink: )
:lol: :lol: :lol: :rofl:
Måste få skratta lite jag med. DEN texten skulle passa Sturebror :Hahaa: :rofl:
Fast Alice har inte riktigt kommit till det stadiet ännu... Tycker att hon är rätt lätthanterlig än så länge. :D Vi får väl se vad framtiden bär i sitt sköte. (Säger jag nu, när hon har sovit ordentligt de senaste dygnen och jag är ute hos mina föräldrar och blir bortskämd med både Alice-vakt och god mat och annat).
"krävande" har nog Hanna varit från start; vill att det ska hända saker, var tidigt "med" med blicken och ville bli "underhållen" ;) Så den texten skulle passa henne perfekt :lol: Tvärtom så har hon blivit "enklare" nu när hon börjar bli större!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?