Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sussan
Du är ju så duktig tjejen!
Användarens profilbild
Av sacha42
Jättefina :P
Användarens profilbild
Av fru bengtsson
Jag skulle jättegärna vilja köpa den gröna, givetvis lite beroende på vad du vill ha för den förstås.... :oops:
Är urusel på att komma med bud, så det vore toppen om du kunde hinta lite om vad du tänkt dig. :wink:
Av SnutteNuttan
Jäklars vad snygga! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Ingetora
Ankina skrev:Vad fina de är.
Jag har en bok med mönster till barnkläder tryckt 1972, mamma använde den mycket till mig och syrran, skulle du vara intreserad av att titta i den?
Du har PM från mig! 8)
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Åh, så fina. Kan tänka mig att köpa mönsterrättigheter av dig...Letar efter ett sådant mönster men har inte hittat något bra ännu...
Användarens profilbild
Av florin
Axels mamma skrev:Åh, så fina. Kan tänka mig att köpa mönsterrättigheter av dig...Letar efter ett sådant mönster men har inte hittat något bra ännu...
Oj, oj nu blir jag smickrad :rodna: Tyvärr får du nog fortsätta leta efter att mönster du gillar för detta tänker jag behålla för mig själv....
Användarens profilbild
Av puppan
Åh jag är också väldigt intresserad av att köpa en sån fin klänning!

Kan du hinta vad du vill ha för den?
Eller är det budgivning som gäller? :D
Användarens profilbild
Av florin
Jag har två som har första tjing på dessa kläningar men om de inte tycker att priset är ok så skriver jag här så får ni andra chansen oxå :-) Är ju jättesvårt att sätta pris men mitt prisförslag är 140:- inkl frakt...
Användarens profilbild
Av carina.b
Ursnygga!! :app:
Användarens profilbild
Av florin
Nu är båda kläningarna sålda men det dyker säkert snart upp fler :D Tycker det är så kul att sy såna här kläningar med tyvärr har jag ju ingen liten tjej själv... ännu i all fall :wink:
florin skrev:Sydda efter eget mönster :D Tygerna är gamla 70-tals tyger som jag kommit över :-) Efter att ha testat dessa på vänner och bekantas barn så har jag insett hur praktiskt detta plag är då denna storlek har passat barn från storlek 74-92 :lol: Jag skulle dock säga att de är i storlek 80-92...
Jättesöta, men en fundering vad har man på barnen under en sån :mitvit: de är ju öppna baktill
Annika80 skrev:
florin skrev:Sydda efter eget mönster :D Tygerna är gamla 70-tals tyger som jag kommit över :-) Efter att ha testat dessa på vänner och bekantas barn så har jag insett hur praktiskt detta plag är då denna storlek har passat barn från storlek 74-92 :lol: Jag skulle dock säga att de är i storlek 80-92...
Jättesöta, men en fundering vad har man på barnen under en sån :mitvit: de är ju öppna baktill
Man kan ju ha en enfärgad klänning, kjol/byxor/tights med linne, långärmad eller kortärmad tröja under... alltså det är en förklädeskläning och ingen vanlig kläning... Det är just detta jag tycker är så bra, man kan ju bara anpassa det man har under efter väder och säsong :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?