Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mimpen skrev:Hoppsan, jag fick ett il igår och har redan halvpysslat mitt projekt. Vad KUL!
Roligt med smygpyssel! 8) Jag har bara hunnit klura lite. :wink:
mimpen skrev:
AnKa skrev:Var det idag som var sista anmälningsdag?
Nej. På söndag den 9e.
:tumup:
Juliusdotter skrev:Det jag kommit att tänka på så här långt passar sig inte riktigt att sända med posten, får fundera vidare.....
En älg var det första jag tänkte på när jag läste... :lol:
Smultronbarn skrev:
Juliusdotter skrev:Det jag kommit att tänka på så här långt passar sig inte riktigt att sända med posten, får fundera vidare.....
Ja! En älg med stomme av hönsnät och pålimmade höstlöv. Tack för inspirationen :Hahaa:

Nä, jag behöver inspirations tips, för det går alldeles för trögt.
Juliusdotter skrev:
Smultronbarn skrev:
Ja! En älg med stomme av hönsnät och pålimmade höstlöv. Tack för inspirationen :Hahaa:

Pinterest är mitt bästa ställe för inspiration
AnKa skrev:
Juliusdotter skrev:
Smultronbarn skrev:

Pinterest är mitt bästa ställe för inspiration
Hmm, får låna makens telefon, jag vågar inte skaffa Pinterest med rädsla för att jag inte skulle göra annat än att kika där :)
Det är inte för sent att anmäla sig! :D Jag har precis kommit hem, och tänkte lotta ut bytisar under kvällen. :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?