Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
Ska vi se om jag lyckas detta på mobilen :)

AnKa: fyller på mer sen

CrazyMagpie: Hänvisar till min blogg - den tror jag ger en rätt bra bild av vad jag gillar! :D

Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.

isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.

Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier! :D

camsch:Tycker om naturmaterial, återbruk, praktiska saker eller saker till trädgården. Gillar inte orange, gult och brunt men är svag för turkos/petrol och även alla andra starka färger.
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
AnKa: fyller på mer sen

CrazyMagpie: Hänvisar till min blogg - den tror jag ger en rätt bra bild av vad jag gillar! :D

Fryle: Tycker om färg och naturmaterial. Gillar återbruk och praktiskt användbara saker. Men någon typ a liten väggdekoration att ha på jobbet kunde också vara trevligt.

isbl: Jag vill ha något praktiskt och användbart. Gillar färg, favoritfärger är nog turkos/petrol, lila och röd/vinröd + regnbåbsfärgat 8) Uppskattar även retro/old school/gamla tekniker och mönstrat. Helst naturmaterial också, gärna återbruk.

Snurrfian: Tycker om allt förutom pastelligt, men gärna naturmaterial! Inga allergier! :D

camsch:Tycker om naturmaterial, återbruk, praktiska saker eller saker till trädgården. Gillar inte orange, gult och brunt men är svag för turkos/petrol och även alla andra starka färger.

juliusdottet: Gillar de flesta färger, något mindre intresserad av pastell.
Användarens profilbild
Av HPe
Hinner/orkar inte riktigt med nåt pyssel nu,men tassar för att kanske få se era fina alster!
Av Smultronbarn
Juliusdotter skrev:
Fryle skrev:Sista dagen för anmälan. Camsch? Smltronbarn? Juliusdotter? Några fler?
Jag chansar, om en får lite press så kanske det släpper.
Åh vilken tur att jag tittade in idag! :D Vi blev dunderförkylda hela familjen så glömde nästan bort bytet. Anmäler mig nu! :tumup:
Användarens profilbild
Av AnKa
]AnKa: Älskar mönster och starka färger. Tycker om retro/vintage och återbruk. Allergisk mot alla pälsdjur vilket i praktiken innebär att du som vill använda ullmatetial bär lukta på garn/ull. Har det drag av fårdoft så kommer jag att reagera på det. Men pälsdjur i hemmet är inga problem.

juliusdottet: Gillar de flesta färger, något mindre intresserad av pastell.
Användarens profilbild
Av Fryle
Med stort allvar har min dotter hjälpt till i lottningen. Nu ska alla ha fått en byteskompis. Hör av er om något blivit knas :hellu: .
Användarens profilbild
Av Fryle
Är det något särskilt någon har behov av? Eller något ni redan har för många av?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Bra lottat! :D
Fryle skrev:Är det något särskilt någon har behov av? Eller något ni redan har för många av?
Nej varken eller... ;) Men jag har svårt att komma på saker som jag saknar, sen får jag saker och jag förstår inte hur jag har klarat mig utan... ;) Typ tygkasse/väska med många fack skulle jag gärna vilja ha, jag har funderat på att sy en själv när jag får tid men slipper jag så är jag glad! ;) Men får jag ingen så är jag lika glad ändå! ;)
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Är det något särskilt någon har behov av? Eller något ni redan har för många av?
Jag skulle gärna få något få något till trädgården eller uterummet :rodna:
Har många förkläden, så det har jag mindre behov av (innan de jag har blir slitna...)
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Har nyss flyttat så jag vet inte var eller vad jag har någonting (nästan). Gillar praktiska saker, smycken går bra, är lång och smal, drar 39 i skor, har nyligen blivit ägare av en damm med guldfiskar i :? , te drickare som gillar handarbete. Om denna info kan vara till hjälp har jag ingen som helst aning om.
Användarens profilbild
Av camsch
AnKa skrev:Ni som skriver att ni vill ha praktiska användbara saker.
Hur ställer ni er till smycken?
Jag gillar smycken :)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag tycker om smycken, men ringar använder jag aldrig, inte ens mina vigselringar som jag älskar.. :oops: Men det är för stor risk att göra sig illa, tappa dem eller förstöra dem till vardags. Halsband tycker jag mycket om, armband är det sällan jag använder men jag tycker om dem! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag använder aldrig smycken. Möjligen om det går att ha i håret, som ett rejält spänne till en knut eller så. Det hade jag nog gillat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?