Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Har inget internet i datorn längre. Någon får gärna korrigera vad jag ställde till med om det stör er också att det ser ut som det gör.
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme: Gillar hysteriskt färgglatt, svart, silver, naturmaterial, galet & ickegalet. Dvs är lättroad. :)
Föredrar saker att använda framför prydnadssaker. Inga allergier, men jag klarar inte minsta lilla stickigt material runt halsen.
Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål spår av samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter.
LottaLuvin: Gillar naturmaterial, gärna ull till min slända eller ditt favvogarn. Färgglatt eller lugnt och harmoniskt. Äter inte socker, mjöl, sötningsmedel.
Maddemoa: Gillar naturmaterial, starka färger, stickar, virkar, har börjat spinna lite på slända. Gillar återbruk. Dricker te, grönt och svart. Älskar choklad men tål inte nötter eller mandel(spår av går bra)
Trulsamin Gillar färg, naturmaterial, inga allergier men har pälsdjur (så dåligt att para ihop mig med en pälsdjursallergiker) Jag stickar, syr och gör egna salvor/tvål.

Jag är ju så lättstörd. :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Tassar lite, jag måste fundera på om jag ska ta på en sak till... Samtidigt är det så roligt att få... :lol: Jag måste känna efter om jag hinner med utan att det blir stress.... :?
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Det här är inte detsamma som julklappsbyte va?
Jag var med i ett sånt byte förra året. Men då behövde man inte pyssla något (tur det för jag är såå långt ifrån er liga när det gäller att sy/sticka/virka :oops: Ni är så galet duktiga här. :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
Smyfröken skrev:Det här är inte detsamma som julklappsbyte va?
Jag var med i ett sånt byte förra året. Men då behövde man inte pyssla något (tur det för jag är såå långt ifrån er liga när det gäller att sy/sticka/virka :oops: Ni är så galet duktiga här. :heart:
Det brukar vara ett vanligt SB-julklappsbyte och ett GDS-jul-byte.
Av lilla trasdockan
Jaaa jag vill vara med. var så länge sedan och de finaste hantverket kommer alltid från de finaste människorna :heart:

exiteme: Gillar hysteriskt färgglatt, svart, silver, naturmaterial, galet & ickegalet. Dvs är lättroad. :)
Föredrar saker att använda framför prydnadssaker. Inga allergier, men jag klarar inte minsta lilla stickigt material runt halsen.
Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål spår av samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter.
LottaLuvin: Gillar naturmaterial, gärna ull till min slända eller ditt favvogarn. Färgglatt eller lugnt och harmoniskt. Äter inte socker, mjöl, sötningsmedel.
Maddemoa: Gillar naturmaterial, starka färger, stickar, virkar, har börjat spinna lite på slända. Gillar återbruk. Dricker te, grönt och svart. Älskar choklad men tål inte nötter eller mandel(spår av går bra)
Trulsamin Gillar färg, naturmaterial, inga allergier men har pälsdjur (så dåligt att para ihop mig med en pälsdjursallergiker) Jag stickar, syr och gör egna salvor/tvål.
lilla trasdockan Älskar retro, pasteller och alla slags pyssel. Jag syr, virkar och gör textiltryck samt paracord. Dricker grönt te och mustigt kaffe. älskar mörk choklad och cocos.
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Skulle kanske sagt nått om Hjalmar som blir två i vår eller om att det mesta inom textilt hantverk är spännande som material särskilt om det är begagnat eller eko och reko.. Hjälper nån mig att lägga det till listan?
Användarens profilbild
Av HPe
Jo, måste vara med ändå! :app: :vågen:

HPe: gillar naturmaterial, gärna ull- fast roligt garn är alltid också kul! :) Stickar, är halvdålig på pyssel i övrigt. :rodna: Gillar saker man kan använda, alla färger. :D Äta... Tja, gillar ljus-aktig choklad(inte helmörk då) men mellanting går bra, kaffe, hemgjorda smaskigheter. Just det, vi har katt. Hon ligger sällan i garnet/grejerna hemma, men halvofta i knät.
lilla trasdockan Älskar retro, pasteller och alla slags pyssel. Jag syr, virkar och gör textiltryck samt paracord. Dricker grönt te och mustigt kaffe. älskar mörk choklad och cocos.
Användarens profilbild
Av Fryle
Lägger till i LottaLuvins text och redigerar i min egen. :D

Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, älskar choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål "spår av" samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter. Dricker de flesta teer samt kaffe av hela bönor.

HPe: gillar naturmaterial, gärna ull- fast roligt garn är alltid också kul! :) Stickar, är halvdålig på pyssel i övrigt. :rodna: Gillar saker man kan använda, alla färger. :D Äta... Tja, gillar ljus-aktig choklad(inte helmörk då) men mellanting går bra, kaffe, hemgjorda smaskigheter. Just det, vi har katt. Hon ligger sällan i garnet/grejerna hemma, men halvofta i knät.

LottaLuvin: Gillar naturmaterial, gärna ull till min slända eller ditt favvogarn. Färgglatt eller lugnt och harmoniskt. Äter inte socker, mjöl, sötningsmedel. Har Hjalmar som blir två i vår, det mesta inom textilt hantverk är spännande som material särskilt om det är begagnat eller eko och reko.

Av Smultronbarn
Åhhh...undrar om jag hinner och orkar vara med i år... :roll: Men jag vill ju för det är så roligt! :app:
Användarens profilbild
Av Snurrfian

Fryle: Gillar naturmaterial, alla färger, älskar choklad (helst inte mörk). Stickar, virkar, syr. Allergisk mot nötter (tål "spår av" samt mandel, jordnötter och kokos). Har katter. Dricker de flesta teer samt kaffe av hela bönor.

LottaLuvin: Gillar naturmaterial, gärna ull till min slända eller ditt favvogarn. Färgglatt eller lugnt och harmoniskt. Äter inte socker, mjöl, sötningsmedel. Har Hjalmar som blir två i vår, det mesta inom textilt hantverk är spännande som material särskilt om det är begagnat eller eko och reko.

Snurrfian Gillar naturmaterial, inga allergier, har hund. Jag syr, stickar, virkar, broderar och scrappar. Gillar det mesta förutom pastell färger. Dricker kaffe, te och äter nästan allt godis... Har lite svårt för choklad med likörer i, men gillar å andra sidan min egen hemgjorda nougatrulle med päronkonjak i... ;)

Trulsamin Gillar färg, naturmaterial, inga allergier men har pälsdjur (så dåligt att para ihop mig med en pälsdjursallergiker) Jag stickar, syr och gör egna salvor/tvål.[/quote]
Av Smultronbarn
Nu har jag anmält mig! :D Tänker att jag nog borde hinna med ett litet pyssel på en månad. Ska skriva här i tråden/listan nu också. :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?