AnKa Vill lika gärna ha något vackert flärdfullt som något praktiskt

Är allergisk mot pälsdjur vilket betyder att det skapade inte får vara av ull eller ullgarn som har minsta spår av fårdoft (i ett återvinningsbyte är det troligen inga problem alls) om du har djur tvättar jag bara när gåvan kommer så är det inga problem. Jag älskar färg och mönster.
camsch: Vill ha något praktiskt användbart, helst inte väska/tygkasse då jag fått rätt många nu på våra byten (men jag

de jag fått, tro inget annat). Vi har hund, inga allergier.
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart. Har katter, inga allergier.
LottaLuvin: Användbart, för mig eller ungen (som är 14 månader) skulle vara toppen. Men överraska mig lika gärna med nåt helt annat! Gillar gult, brandgult, plommonlila, ljusblått, djuprött, grönt, grönt, grönt, chokladbrunt, rosa.. (Herregud, varför klär jag mig så himla tråkigt? Jag blir helt kär när jag läser om mina längtansfärger...! Dags att sätta symaskinen i arbete här hemma!) Inte värre allergi än att jag kan tvätta grejen när den kommer om den kommer från ett katthem eller har blivit tvättad med lukt-tvättmedel eller sköljdito. Har ..höns.

Haft hund, och det är möjligt att något ur mitt pyssellager är kvar sen jag hade katt, också.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt och mönstrat, så länge det inte är hunden eller katten som är återanvänt så ställer inte allergin till några problem
Smultronbarn Blir glad för det mesta (har aldrig blivit besviken i ett GDS-byte), både praktiskt och prydnad.

Katt-, häst- och elefant- och gräspollenallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om ev djurspår och kan rolla/vädra saken.
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier.
sus: inga speciella önskemål eller allergier. Vi har katt, men hon är mest ute så jag tror inte det är så stor risk att det kommer med katthår.