Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Som jag skrev i TS var datum mm bara förslag. Om ni vill förlänger vi till 15/8 eller ännu senare ifall det behövs! :D
Av Smultronbarn
AnKa Vill lika gärna ha något vackert flärdfullt som något praktiskt :wink: Är allergisk mot pälsdjur vilket betyder att det skapade inte får vara av ull eller ullgarn som har minsta spår av fårdoft (i ett återvinningsbyte är det troligen inga problem alls) om du har djur tvättar jag bara när gåvan kommer så är det inga problem. Jag älskar färg och mönster.
camsch: Vill ha något praktiskt användbart, helst inte väska/tygkasse då jag fått rätt många nu på våra byten (men jag :heart: de jag fått, tro inget annat). Vi har hund, inga allergier.
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart. Har katter, inga allergier.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt och mönstrat, så länge det inte är hunden eller katten som är återanvänt så ställer inte allergin till några problem :wink:
Smultronbarn Blir glad för det mesta (har aldrig blivit besviken i ett GDS-byte), både praktiskt och prydnad. :D Katt-, häst- och elefant- och gräspollenallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om ev djurspår och kan rolla/vädra saken.
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier.
sus: inga speciella önskemål eller allergier. Vi har katt, men hon är mest ute så jag tror inte det är så stor risk att det kommer med katthår.
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
AnKa Vill lika gärna ha något vackert flärdfullt som något praktiskt :wink: Är allergisk mot pälsdjur vilket betyder att det skapade inte får vara av ull eller ullgarn som har minsta spår av fårdoft (i ett återvinningsbyte är det troligen inga problem alls) om du har djur tvättar jag bara när gåvan kommer så är det inga problem. Jag älskar färg och mönster.
camsch: Vill ha något praktiskt användbart, helst inte väska/tygkasse då jag fått rätt många nu på våra byten (men jag :heart: de jag fått, tro inget annat). Vi har hund, inga allergier.
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart. Har katter, inga allergier.
LottaLuvin: Användbart, för mig eller ungen (som är 14 månader) skulle vara toppen. Men överraska mig lika gärna med nåt helt annat! Gillar gult, brandgult, plommonlila, ljusblått, djuprött, grönt, grönt, grönt, chokladbrunt, rosa.. (Herregud, varför klär jag mig så himla tråkigt? Jag blir helt kär när jag läser om mina längtansfärger...! Dags att sätta symaskinen i arbete här hemma!) Inte värre allergi än att jag kan tvätta grejen när den kommer om den kommer från ett katthem eller har blivit tvättad med lukt-tvättmedel eller sköljdito. Har ..höns. :mrgreen: Haft hund, och det är möjligt att något ur mitt pyssellager är kvar sen jag hade katt, också.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt och mönstrat, så länge det inte är hunden eller katten som är återanvänt så ställer inte allergin till några problem :wink:
Smultronbarn Blir glad för det mesta (har aldrig blivit besviken i ett GDS-byte), både praktiskt och prydnad. :D Katt-, häst- och elefant- och gräspollenallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om ev djurspår och kan rolla/vädra saken.
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier.
sus: inga speciella önskemål eller allergier. Vi har katt, men hon är mest ute så jag tror inte det är så stor risk att det kommer med katthår.
Av Smultronbarn
Jag klurar också på vad jag kan återanvända här hemma. Var ju nyss med två kassar kläder till second-hand-lådan här ute... :roll: Men jag har säkert nåt mer i gömmorna jag kan tänka mig att göra om. :tumup:

Får man börja fråga saker redan nu? :D

I så fall:

Dina favoritfärger?
Din klädstorlek?
Använder du tygkassar/väskor?
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev:
Dina favoritfärger?
Din klädstorlek?
Gillar färg över huvud taget. Grön, orange och lila är kanske lite trevligare än andra.
Klädstorlek L
Använder kassar och väskor
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Smultronbarn skrev:Jag klurar också på vad jag kan återanvända här hemma. Var ju nyss med två kassar kläder till second-hand-lådan här ute... :roll: Men jag har säkert nåt mer i gömmorna jag kan tänka mig att göra om. :tumup:

Får man börja fråga saker redan nu? :D

I så fall:

Dina favoritfärger?
Din klädstorlek?
skrivit färgerna redan. 38 upptill, 40 nertill. bred 38 fot. och ja om de har långt axelband ist f korta handtag.

*

finns det material du inte vill ha ens begagnat?
har du eldstad som används hemma?
sobert eller wild and crazy?
Användarens profilbild
Av sus
Dina favoritfärger? Gillar det mesta, men helst klara färger, inte pastell eller neon.
Din klädstorlek? 42/44, lång och kurvig
Använder du tygkassar/väskor? Ja!
finns det material du inte vill ha ens begagnat? Inte för "sliskiga" material.
har du eldstad som används hemma? Ja
sobert eller wild and crazy? Beror på dagsformen, båda funkar. Det kan bli superbra, eller bara "nja", med wild and crazy. Sobert funkar alltid men kan aldrig bli "wow!!!"
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Dina favoritfärger? Jag är inte så förtjust i pastellfärger, men enstaka pastellfärger ihop med annat är helt okej. ;) Annars är det väldigt brett spann! :D

Din klädstorlek? L-xl

Använder du tygkassar/väskor? Ja absolut! :D

finns det material du inte vill ha ens begagnat? Nej inte något jag kan komma på. ;)

har du eldstad som används hemma? Japp både kamin och öppen spis! Och grill om det också räknas. ;)

sobert eller wild and crazy? Det beror på dagsformen! :D Så både ock!

Jag har just plockat hem en massa olika garner, mönster, lite olika tyger och annat smått och gott från svärmor så det finns en hel del att återbrukar! :D Och en massa annat smått och gott som jag funderar på vad man kan göra med. Svägerskan tyckte att jag var lite knäpp men det bjuder jag på! ;)
Användarens profilbild
Av camsch
Dina favoritfärger? Turkost är min absoluta favorit, både på mig och i inredning. Men gillar även de flesta andra färger utom brunt, gult och orange...

Din klädstorlek? STOOOORT. Har stl 50-52, dvs minst 3xl.

Använder du tygkassar/väskor? Ja, men har för tillfället tillräckligt :-)

finns det material du inte vill ha ens begagnat? Helst inte ull, på kroppen, men gärna i huset.

har du eldstad som används hemma? Vi har braskamin som används flitigt.

sobert eller wild and crazy? Wild and crazy helt klart!
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Några timmar kvar att anmäla sig.
Imorgon lottar jag. :app:
:app: :app: :app:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Dina favoritfärger? Röd, orange, varma färger

Din klädstorlek? 36/38

Använder du tygkassar/väskor? Ja! Är i stort behov av en väska att ha som handväska där typ plånbok och telefon får plats.

finns det material du inte vill ha ens begagnat? gillar mest naturmaterial eller blandningar om det ska vara på kroppen men annars går allt bra.

har du eldstad som används hemma? Vi har en öppen spis med kasset.

sobert eller wild and crazy? Wild and crazy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?