Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:Ska jag starta en anmälningstråd? :D Hur lång tid behöver folk på sig tror ni?
Om vi har mars månad på oss så blir det väl lagom, eller? I så fall bör vi kanske starta anmälningstråden nu? Eller så har vi en vecka på oss att anmäla och tom mitten av april att pyssla och skicka?
Det låter bra! :tumup: Jag tar och gör om denna till en anmälningstråd på en gång!
Smultronbarn skrev:
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:Ska jag starta en anmälningstråd? :D Hur lång tid behöver folk på sig tror ni?
Om vi har mars månad på oss så blir det väl lagom, eller? I så fall bör vi kanske starta anmälningstråden nu? Eller så har vi en vecka på oss att anmäla och tom mitten av april att pyssla och skicka?
Det låter bra! :tumup: Jag tar och gör om denna till en anmälningstråd på en gång!
Nu satte jag anmälan till 9 mars och att skicka senast 20 april. Blir det bra tror ni? För långt/för kort tid för anmälan och pyssel?
Tror det blir bra! :tumup:
Vad ska man skriva i anmälan (tänkte att vi väl brukar skriva lite om tycke o smak och ev allergier?
Snällt att du fixar med lottning av byteskompisar osv, Smultronbarn! Tack!
Smultronbarn skrev:
Smultronbarn skrev:
Fryle skrev:
Nu satte jag anmälan till 9 mars och att skicka senast 20 april. Blir det bra tror ni? För långt/för kort tid för anmälan och pyssel?
Toppen alltihop! :vågen:
Vi vill broderi-pyssla:
camsch: Gillar klara färger och inte så 'romantiskt' eller 'shabby chic'. Har hund, ej allergisk själv.
Fryle: Gillar praktiskt användbara saker.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt, är pälsdjursallergiker men så länge det pysslade inte är gjort av hund/ kattpäls är det inga problem.
Vi vill broderi-pyssla:
camsch: Gillar klara färger och inte så 'romantiskt' eller 'shabby chic'. Har hund, ej allergisk själv.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt, är pälsdjursallergiker men så länge det pysslade inte är gjort av hund/ kattpäls är det inga problem.
Snurrfian: Gillar användbara saker, naturfärger är favoriten men jag behöver även andra färgklickar! ;) Har hund och inga allergier!
camsch skrev:Tror det blir bra! :tumup:
Vad ska man skriva i anmälan (tänkte att vi väl brukar skriva lite om tycke o smak och ev allergier?
Snällt att du fixar med lottning av byteskompisar osv, Smultronbarn! Tack!
Vassegod! :D

I anmälan räcker det med namn, adress och ev allergier. Om du vill kan du också skriva önskemål (tycke o smak) - eller så skriver du det direkt här i tråden. Funkar vilket som. :tumup:
Maddemoa skrev:Åh, har fått en ide! Hoppas den funkar att genomföra bara.
Jag har också lite idéer, hoppas bara det passar min kommande byteskompis :tumup:
camsch skrev:
Maddemoa skrev:Åh, har fått en ide! Hoppas den funkar att genomföra bara.
Jag har också lite idéer, hoppas bara det passar min kommande byteskompis :tumup:
I mitt huvud finns flera bra idéer, får se vilken jag väljer till slut! :dansar:
Puffar lite, hoppas på fler som vill vara med :tumup:
Vi vill broderi-pyssla:
Smultronbarn: Gillar lila, fuschia och grönt bäst, men alla färger är välkomna. (Dock helst inte för smårutigt, bli yr i bollen av det). Gillar det mesta i pysselväg, men användbara saker är alltid välkomna. Har ej husdjur, men katt/häst/elefant-allergi finns i familjen. (Brukar gå bra om vi vet om ev djurspår och kan "rolla av").
Snurrfian: Gillar användbara saker, naturfärger är favoriten men jag behöver även andra färgklickar! ;) Har hund och inga allergier!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?