Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fick blodad tand av väsk/kasse-bytet så jag tassar! :D Beror lite på när det ska vara klart, om jag har tid. September är nämligen knökfullt men om det blir sluttid in i oktober så hänger jag på! :tumup:
VARFÖR fick jag syn på den här tråden!?! Jag hade ju tillräckligt svårt att få till den där tygkassen. Den var iofs helt remake (gammalt örngott och någon slags bård/spiselkranslöpare som jag hade liggande i pysselskåpet) så jag har ju lite övning. :)
mimpen skrev:
Fryle skrev:
mimpen skrev:Remake är verkligen inte min grej, så det får jag stå över. Men bäst jag tassar in så jag kan se era alster sen :)
Vi kan ju ha hösttema med eller utan remake?
Ni behöver inte ändra för min skull. Jag är bara så kass på att skapa av något gammalt, gillar mer nya tyger som jag får klappa på :lol:
Enbart hösttema funkar väl fint så kan man göra remake om man vill, skapa av något nytt om man vill eller blanda båda om man känner för det :tumup:
Maddemoa skrev:
mimpen skrev:
Fryle skrev:
mimpen skrev:Remake är verkligen inte min grej, så det får jag stå över. Men bäst jag tassar in så jag kan se era alster sen :)
Ni behöver inte ändra för min skull. Jag är bara så kass på att skapa av något gammalt, gillar mer nya tyger som jag får klappa på :lol:
Enbart hösttema funkar väl fint så kan man göra remake om man vill, skapa av något nytt om man vill eller blanda båda om man känner för det :tumup:
Ja, vi behöver inte begränsa det, kanske "höst" räcker?
Kesti skrev:
Maddemoa skrev:
mimpen skrev:
Fryle skrev:
Ja, vi behöver inte begränsa det, kanske "höst" räcker?
Det låter bra tycker jag! :tumup:
Byte med hösttema? Är det klart nu? ;) Vem tar hand om anmälningar och lottning? Vilket slutdatum ska vi ha?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?