Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
KOtten: Kan du inte göra en på familjeliv då o spara i det galleriet? BLir så nyfiken o vill se bild... :oops:
Användarens profilbild
Av Kotten
Problemet är att jag reggade mig där för hundra år sedan, bara för att kunna lägga ut bilder. Men så glömde jag lösenordet, eftersom jag aldrig är på FL. Och de har inte skickat ett nytt till mig än (trots tre mail).

Men jag kan ju såklart skaffa en mailadress till och regga mig en gång till, men det känns som ett jätteprojekt. Hur ska jag då hinna surfa runt på Sjalbarn? :?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kotten skrev:... Men det går tyvärr inte att lägga in ett foto för jag har ingen bra sida att spara fotona på. Måste jobba på det.
Skaffa ett konto på familjeliv! Att lägga bilder i bildgalleriet är i princip det enda jag använder familjeliv till ;-).
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Kotten: syrran hade samma problem men så upptäckte hon efter frenetiskt skickande till fl att i massutskick/skräp så hamnade lösenordet tusen gånger om!!! :D :D :D Kolla där vettja, kanske är samma sak.
Vill se bilder ju....hihi
Användarens profilbild
Av Pyron
Här kan man oxå fixa en sida snabbt för att lägga in foton. Då kan man lägga in många samtidigt. På familjeliv kan man bara ta en åt gången.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vad fin! Nu måste jag ut å leta snygga tyger så jag oxå kan göra mig en sån väska ju!
Användarens profilbild
Av persilja
Jag håller med! Jättefin väska. *blir jättesugen på att sy en egen* Kan man inte få några timmar till per dygn? Helst när bäbisen ens sover.... ;)
Användarens profilbild
Av Kotten
Snusibulingen skrev:Kotten: syrran hade samma problem men så upptäckte hon efter frenetiskt skickande till fl att i massutskick/skräp så hamnade lösenordet tusen gånger om!!! :D :D :D Kolla där vettja, kanske är samma sak.
Vill se bilder ju....hihi
Nudu Snusibulingen! Nu ligger det en väska under Fotografier! :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?