Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
nano skrev:Om du får ett par över så köper jag :wink:

Jag klarar inte någon deo - har NOLL effekt. Men har kört på sen jag var 13-14 och gav upp nu för inte ens ett år sen 26 år gammal. Visserligen svettas jag mycket mindre nu när jag vant mig av med verklingslös deo (även no poo-varianter) men när det är väldigt varm eller stressigt så blir det blött ändå....
Det är väldigt lätt att sy, om du kan det. :D
Av gurkan
Ponyo skrev::app:
:kamera:
Sorry men de är inte så tjusiga. :lol:
Av nano
gurkan skrev:
nano skrev:Om du får ett par över så köper jag :wink:

Jag klarar inte någon deo - har NOLL effekt. Men har kört på sen jag var 13-14 och gav upp nu för inte ens ett år sen 26 år gammal. Visserligen svettas jag mycket mindre nu när jag vant mig av med verklingslös deo (även no poo-varianter) men när det är väldigt varm eller stressigt så blir det blött ändå....
Det är väldigt lätt att sy, om du kan det. :D
Jo iofs fast jag tar mig inte tid till det just nu. Har ju ingen pul heller..... Men det är inget jättestort behov just nu tack o lov. Blev sjöblöt konstant förut (när jag använde deo) men det slipper jag nu, är ju bara ibland tack o lov.
Av Heydär
Hej!

Vill bara tipsa om att det finns engångssvettskydd att använda, de är självhäftande och placeras i klädesplagget. Svettskydden fungerar riktigt bra och är tunna bekväma.Googla på svettskydd så hittar du, vill inte posta länk eftersom det säkert skulle bryta mot reglerna.

Ha en bra dag
Av gurkan
Heydär skrev:Hej!

Vill bara tipsa om att det finns engångssvettskydd att använda, de är självhäftande och placeras i klädesplagget. Svettskydden fungerar riktigt bra och är tunna bekväma.Googla på svettskydd så hittar du, vill inte posta länk eftersom det säkert skulle bryta mot reglerna.

Ha en bra dag
Jag vill inte ha engångs. Det är inte så miljövänligt. :D
Av Smultronbarn
Fast engångs tänker jag kan vara bar ibland, tex i nån finklänning eller så, där det kanske skulle kännas knöligt med massa tyg?

Jag vill gärna också se bild på det du sytt. Förstår om du inte vill visa dem "in action", men kanske kan du rita/skissa en bild eller bara fota på sälja "lappen" med snoddar? Om vi får kopiera din uppfinning förståss? :hide: Låter ju som ett superbra grej att ha nu till sommaren! :tumup:
Av gurkan
Smultronbarn skrev:Fast engångs tänker jag kan vara bar ibland, tex i nån finklänning eller så, där det kanske skulle kännas knöligt med massa tyg?

Jag vill gärna också se bild på det du sytt. Förstår om du inte vill visa dem "in action", men kanske kan du rita/skissa en bild eller bara fota på sälja "lappen" med snoddar? Om vi får kopiera din uppfinning förståss? :hide: Låter ju som ett superbra grej att ha nu till sommaren! :tumup:
Jag blev väldigt misstänksam mot inlägget om engångsskydd. Ett inlägg, det vill säga det. Misstänkt att någon som säljer inlägg googlat, sett mitt inlägg och sedan reggat sig för att göra reklam.
Av Heydär
gurkan skrev:
Smultronbarn skrev:Fast engångs tänker jag kan vara bar ibland, tex i nån finklänning eller så, där det kanske skulle kännas knöligt med massa tyg?

Jag blev väldigt misstänksam mot inlägget om engångsskydd. Ett inlägg, det vill säga det. Misstänkt att någon som säljer inlägg googlat, sett mitt inlägg och sedan reggat sig för att göra reklam.
Hej Gurkan!

Du har rätt i att jag googlade och hittade denna tråden, jag svarade inte för att göra reklam utan för att hjälpsam. Jag postade inte någon länk till någon specifik återförsäljare (det finns flera). Lycka till med dina återanvändbara svettskydd, ha en trevlig kvälL!
Av Smultronbarn
gurkan skrev:

Ja det förstår jag. Det har ju hänt förut här, även om det inte behöver vara det i detta fall.

Och jag såg att jag stavat fel ovan: det ska stå "själva lappen" inte "sälja" som det står nu... :roll: Ibland blir det tokigt när man har bråttom. :lol:

är dock fortfarande nyfiken på din konstruktion, om du vill dela med dig. :tumup: (Inget måste dock, det är din uppfinning).
Av gurkan
Smultronbarn skrev:
gurkan skrev:

Ja det förstår jag. Det har ju hänt förut här, även om det inte behöver vara det i detta fall.

Och jag såg att jag stavat fel ovan: det ska stå "själva lappen" inte "sälja" som det står nu... :roll: Ibland blir det tokigt när man har bråttom. :lol:

är dock fortfarande nyfiken på din konstruktion, om du vill dela med dig. :tumup: (Inget måste dock, det är din uppfinning).
Jag ska ta en bild. Det är lite halvjobbigt :hide: att få in dem hit bara, men jag ska. :D
Av Smultronbarn
gurkan skrev:
Smultronbarn skrev:
gurkan skrev:

Jag ska ta en bild. Det är lite halvjobbigt :hide: att få in dem hit bara, men jag ska. :D
Okej, :fnissa: låter bra det! :tumup:
Av bumsesmama
Jag var dum nog & provade engångs för ett tag sedan. Samma biverkning som engångsbindor, svamp :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?