Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Roligt att många vill och7eller funderar på att vara med. Jag ligger just nu dunderförkyld och orkar inte ta tag i något på några dagar. Återkommer när världen inte snurrar lika mycket... :hellu:

Men vad tror ni, när ska vi ha anmälning och bytets sista datum?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Smultronbarn skrev:Roligt att många vill och7eller funderar på att vara med. Jag ligger just nu dunderförkyld och orkar inte ta tag i något på några dagar. Återkommer när världen inte snurrar lika mycket... :hellu:

Krya på dig :heart:

Jag skulle säga sista anmälning den 22a eller 23e och att man har till typ den 3e 4e nov på sig så blir det några veckor och det blir rätt lagom att kolla intresse för GDS julbyte i den vevan också, jag hade hand om det i fjol och kan göra det i år också :tumup:
Av Smultronbarn
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:Roligt att många vill och7eller funderar på att vara med. Jag ligger just nu dunderförkyld och orkar inte ta tag i något på några dagar. Återkommer när världen inte snurrar lika mycket... :hellu:

Krya på dig :heart:

Jag skulle säga sista anmälning den 22a eller 23e och att man har till typ den 3e 4e nov på sig så blir det några veckor och det blir rätt lagom att kolla intresse för GDS julbyte i den vevan också, jag hade hand om det i fjol och kan göra det i år också :tumup:
Tack så mycket! :heart:

Det låter som bra förslag på datum! Ska vi köra på det då? Skriver in i TS lite senare sen då. :tumup:
Av Smultronbarn
Oj... nu kanske det blir lite snabbt att ha sista anmälningsdag som 22? :hmm:

Ska vi förlänga anmälan med en vecka? :tumup:
Av Smultronbarn
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:Oj... nu kanske det blir lite snabbt att ha sista anmälningsdag som 22? :hmm:

:tumup:
Kanske förlänga pysseltiden också då?
Det låter bra! :tumup: Hur länge till vill vi ha?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Smultronbarn skrev:
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:Oj... nu kanske det blir lite snabbt att ha sista anmälningsdag som 22? :hmm:

En vecka på det hållet också kanske?
Av Smultronbarn
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:
Maddemoa skrev:

En vecka på det hållet också kanske?
Låter bra! :tumup:

Jag skriver in i TS: Sista anmälningsdag 30 september och sista skickdag 11 november. Låter det ok? :D

Jag har redan fått in lite anmälningar! :vågen: Vi kan väl starta en lista här i tråden där vi kan skriva lite önskemål och ev allergier mm?
CItera listan och fyll på med dina önskemål och ev allergier! :tumup:

Vi är med i GDS-bytet med tema höst:

Maddemoa
Smultronbarn
Smultronbarn skrev:CItera listan och fyll på med dina önskemål och ev allergier! :tumup:
Jag skriver in mig och fyller på med resten sen när jag får lite mer lugn och ro. :wink:

Ellynil
Maddemoa
Smultronbarn
Hur funkar det här då? Liksom vad gör man? Hur lång pysseltid, hur stor materialkostnad...?
Första bytet people, show me the ropes!

Ellynil
Maddemoa
Smultronbarn
nalimea
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?