Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lojse
zandrama skrev:Jag tror längst fram är bäst om jag minns rätt från sist vi var där? Eller hur var det MuuM?
ja den som har koll får säga till hur det ska va.. har nog bara bytt till buss en gång där.. så har inte koll!
Användarens profilbild
Av Mosan
Äsch, jag kan inte på lördag. :( Vi ska ev köpa en bil, den finns i Norrtälje så det är en bit att åka.
Användarens profilbild
Av MuuM
1031 i Älvsjö passar fint. Längst fram är det som gäller. :tumup:
Wooho!
Sambon tränar till 11 (i Jakobsberg :lol:) men när han kommer hem så tar jag över bilnyckeln som en stafettpinne och kommer rullande!

Hmmm.... samvetsfråga:
Öva på att köra bil när det är vägar jag känner igen och törs köra. (Har körkort, kör helst inte. Nästan så att jag är fobisk - och det är ju onödigt)
eller cykla, för det ÄR bara ca en mil!!

Miljötänk, eller KBT :hmm:
Användarens profilbild
Av Mosan
Kaffemoster skrev:Wooho!
Sambon tränar till 11 (i Jakobsberg :lol:) men när han kommer hem så tar jag över bilnyckeln som en stafettpinne och kommer rullande!

Hmmm.... samvetsfråga:
Öva på att köra bil när det är vägar jag känner igen och törs köra. (Har körkort, kör helst inte. Nästan så att jag är fobisk - och det är ju onödigt)

Det är skönt och cykla säger tränings och cykelnörden! Men skallen behöver också en utmaning. :wink:
Mosan skrev:
Kaffemoster skrev:Wooho!

Hmmm.... samvetsfråga:

Det är skönt och cykla säger tränings och cykelnörden! Men skallen behöver också en utmaning. :wink:
Jag verkar ha fått ta över Björns "nu börjar dagis"-förkylning, så jag tror faktiskt det får bli bil, även om det bara är lika långt som till jobbet.
Användarens profilbild
Av MuuM
Ponyo skrev::fnissa:
Fick precis reda på att denna stickaffär ligger vägg i vägg med svärmors sjukgymnastpraktik.
Säker? Det är en lagerbutik i ett bostadsområde. Du ska inte få behandling idag? ;)
Av Ponyo
MuuM skrev:
Fick precis reda på att denna stickaffär ligger vägg i vägg med svärmors sjukgymnastpraktik.
Säker? Det är en lagerbutik i ett bostadsområde. Du ska inte få behandling idag? ;)
Säker.
Nä, svärmor är ute i sommarstugan idag.
Och jag ska stickfika (och kolla på garn) med en sjalbarnare jag länge velat träffa.
Skulle ha åkt ut till landet idag, och passa på att träffa henne på vägen ut. Men nu är V sjuk, och vi stannar hemma.
Användarens profilbild
Av MuuM
Ponyo skrev:
MuuM skrev:
Säker.
Och jag ska stickfika (och kolla på garn) med en sjalbarnare jag länge velat träffa.
Skulle ha åkt ut till landet idag, och passa på att träffa henne på vägen ut. Men nu är V sjuk, och vi stannar hemma.
Melon. Ni lär gilla varann. :heart:
Om du går med till anntorp så behöver ju hon någon som stickar upp åt henne. 8)
Av Ponyo
MuuM skrev:
Ponyo skrev:
MuuM skrev:
Säker.
Melon. Ni lär gilla varann. :heart:
Om du går med till anntorp så behöver ju hon någon som stickar upp åt henne. 8)
Men jag hinner ju inte med mina egna stickningar :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Tack för igår, der var sypertrevligt. Och min garnköpartorka verkar ha gått över... 8)
MuuM skrev:Tack för igår, der var sypertrevligt. Och min garnköpartorka verkar ha gått över... 8)
Det var trevligt, men jag reflekterade just över att det inte är särskilt effektivt. Jag tror jag stickade två eller tre varv på över tre timmar :lol:.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?