Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tigerlinda
Hmm... nu är iaf nylonringar beställda, han beställa dem efter första svaret :-D så om det inte passar så får jag väl byta. Kan ju hålla med om att alu.ringarna är snyggare...

Funkar strl M till en ombyggd hoppis tro?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tigerlinda skrev:Funkar strl M till en ombyggd hoppis tro?
Skulle definitivt satsa på L istället! M funkar bra till linnetyger, lakansväv, om man syr om Bära Barnsjalar osv, men till de tjockare tygerna, typ diagonalvävda sjalar är L helt klart att rekomendera!
Användarens profilbild
Av Anso
Till ett Hoppistyg så tycker jag att alu.ringar i strl L är jättebra. Nylonringarna är lite tjockare i godset så det blir gärna lite trångt i dem/svårt att justera sjalen.
Användarens profilbild
Av Nova
BB-sling som är en köperingsjal sydd av diagonalvävt tyg är det Medium Aluminiumringar.
De funkar över förväntan och glider dessutom inte.
Tycker inte att tyget knölar sig heller.

Bild

Har hittills använt Large när jag själv sytt i sådant tyg, men det går med Medium uppenbarligen.
Användarens profilbild
Av zandrama
Problemet med plastringarna som jag har på min smörblomma var att det var gjutkanter och uppstickande text som tyget fastnade på. För att få tyget att glida optimalt var jag tvungen att fila bort det.

Favvoringarna är ändå stålringar! :D
(Ska dock reservera mig eftersom jag inte har testat alu. 8) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?