Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
linafelicia skrev:Jag kom precis på att jag sytt dockkläder av gamla strumpor också. Jag ska se om jag kan hitta dockan och hennes kläder och ta ett kort.
Jag minns att när jag var liten sydde jag barbiekläder av gamla strumpor. Jag minns speciellt en klänning av ett par blå strumpor med vindsurfare på :-)
Det ser jag gärna! :D
Nu har jag hittat den.
Det var en liten docka som man tryckte på magen så pratade hon (tack och lov har den mekanismen gått sönder) och det vita tyget på hennes mage började bli väldigt skitigt men hon gick inte att tvätta i tvättmaskin så därför fick hon en overall av ett par gamla strumpor.
Bild
Såhär ser hon ut med overallen på. Som du kan se så har jag använt det översta av strumpan till kroppen så att mudden har blivit halsringning och sen har jag sytt på ärmar och ben som inte är fållade utan bara avklippta. Det finns en mössa till också men den hittar jag inte. Den har jag gjort av det översta på den andra strumpan så att mudden har blivit mudd på mössan.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?