Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kamalot skrev:Jag såg den här sidan och blev så sugen på att göra en egen sittpuff! Antingen en flätad eller en virkad (problemet där är att jag inte kan virka, men …) Dessutom hade jag en hel påse med sängkläder som väntade på att skickas till Erikshjälpen men nu lutar det åt att de blir remsor istället. Men hur breda ska remsorna vara?OJ!!! Va fin!! Ja den får jag oxå lägga till på min "att göra lista"....hm den börjar att bli väldigt lång...
kamalot skrev:Min kompis har två sittpuffar i skinn och de är stoppade med hopknycklat tidningspapper. Hon knycklade bara pappret och fyllde och fick sedan fylla på lite till efter att de pressats ihop lite.solkatten skrev:Ännu mer lakan? Vanlig vadd lär få ut små trådar (fast inte om man har innerkudde iofs), och kanske är lite för mjukt också?solkatten skrev:Nice!!! Läggs till högen vill göra... NgngångNu är virknålen inhandlad och lakan skall rivas men nu kommer frågan, vad ska jag använda som stoppning??!!
puppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså
solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså
puppan skrev:solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså
solkatten skrev:eller trä i snöre i botten a la legoförvaring. bara att knyta ihoppuppan skrev:solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså![]()
![]()
![]()
Den ultimata lösningen för hopplösa syfall
kamalot skrev:Det stod i beskrivningen att billigast blir att köpa en kudde på ikea och ta den fyllningen...eller ngt sådant...solkatten skrev:Ännu mer lakan? Vanlig vadd lär få ut små trådar (fast inte om man har innerkudde iofs), och kanske är lite för mjukt också?solkatten skrev:Nice!!! Läggs till högen vill göra... NgngångNu är virknålen inhandlad och lakan skall rivas men nu kommer frågan, vad ska jag använda som stoppning??!!
solkatten skrev:puppan skrev:solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså![]()
![]()
![]()
little_me skrev:Tråkigt med vitt??!! Frågar du MIG det?solkatten skrev:puppan skrev:solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså![]()
![]()
![]()
Åh en sån här måste jag också göra!!![]()
Ska vi har virkjunta nästa gång barnen är på Mulle??![]()
Lakan - är det bara att ta gamla och riva remsor?? Jag vill ju ha grönt el brunt i mina i så fall.. för det blir väl lite tråkigt med bara vit??
solkatten skrev:little_me skrev:Tråkigt med vitt??!! Frågar du MIG det?solkatten skrev:puppan skrev:solkatten skrev:Eller kardborrbandpuppan skrev:Om man syr ihop halvorna med en dragkejda kan man ha sittpuffen som förvaring för extratäcke kanske?Fiffigt! Blir att lära sig sy dragkedja alltså![]()
![]()
![]()
Åh en sån här måste jag också göra!!![]()
Ska vi har virkjunta nästa gång barnen är på Mulle??![]()
Lakan - är det bara att ta gamla och riva remsor?? Jag vill ju ha grönt el brunt i mina i så fall.. för det blir väl lite tråkigt med bara vit??![]()
Jag har börjat, rev 1.5cm breda remsor av vanligt lakanstyg. Puttar i mig diclofenac kanske armen funkar en stund för det tar hårt... Men det är det värt!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?