Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
mammatillE skrev:Åh vilken underbar idé! MammatillE ska genast fundera på en sån bok till lilla pluttis. Idag antecknar jag små saker sen nån månad tillbaka. Typ när hon lärt sig nåt nytt. Att utveckla och göra en bok av det när hon blir stor låter supermysigt. Och trycka upp den till riktig bok med bilder etc. Kanonidé! :vågen:
Kanske skulle man börja skriva på datorn istället för som idag en skrivbok :hmm:
Huvudsaken att det blir av, är det enklare i skrivbok, kör på det. Om dator- tänk på backup!!
Användarens profilbild
Av Melinna
butterfly skrev:Till G som är fyra år har jag hittills skrivit 23 sidor till. Det roliga är att O ofta vill att jag läser för henne från texten. Men hon vet inte om att jag ska trycka en bok och ha med bilder oxå. Tror det kommer det bli en perfekt present! :heart:
Vad roligt att ha!

Tänkte fråga lite nyfiket hur du tänkt trycka boken? Vill skriva ut min blogg som jag skriver till dottern och klurar på hur...
Av butterfly
Melinna skrev:
butterfly skrev:Till G som är fyra år har jag hittills skrivit 23 sidor till. Det roliga är att O ofta vill att jag läser för henne från texten. Men hon vet inte om att jag ska trycka en bok och ha med bilder oxå. Tror det kommer det bli en perfekt present! :heart:
Vad roligt att ha!

Tänkte fråga lite nyfiket hur du tänkt trycka boken? Vill skriva ut min blogg som jag skriver till dottern och klurar på hur...
Ja jag har tänkt att trycka boken. Men först om många år. Det finns ju ganska många olika ställen där man kan trycka sin bok och jag tänker att om tio år finns det säkert ännu fler möjligheter. https://www.vulkan.se/ är en möjlighet som finns nu i alla fall. :)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?