Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
puppan skrev:Jag vill också gärna vara med på byte.

Något med strand-anknytning kanske, valfritt för GDS:aren. T ex fodral till solglasögonen, pocketfodral, strandväska, påse till drickflaska. :D
Ja strandanknytning lät kul!
Användarens profilbild
Av Mosan
Tassar o funderar på att vara med!
Användarens profilbild
Av SCSI
jag som aldrig får tid att sitta vid symaskinen just nu... :( men jag VILL gärna så jag tassar lite hoppfullt.
Användarens profilbild
Av Fryle
:vågen: Strandbyte!
(Fast jag åker av olika skäl istället till det kommunala friluftsbadet, men det som passar på stranden funkar säkert där också.)
Användarens profilbild
Av Moson
Strandtema + remake :tumup:
Användarens profilbild
Av karro54
Strandtema + remake och så om vi startar nu och så kan det vara klart senast sista juli.

Då är det fortfarande lite sommar kvar och vi har gott om tid.
Användarens profilbild
Av rithelo
Hurra, det låter jättebra!! :vågen:
Användarens profilbild
Av karro54
Vad säger ni andra, ska vi ha omröstning? Finns det andra förslag? Vilka vill vara med?
Användarens profilbild
Av Fryle
Om inte omröstningen är supersnabb tycker jag att vi diktatoriskt bestämmer strand + remake och så kan vi rösta inför nästa byte. (Och så vill jag hellre ha sista juni, så är det mer sommar kvar. Det är ändå nästan två månader tills dess och oavsett hur lång tid vi har på oss kommer ändå någon att vara försenad :hide: )
Användarens profilbild
Av puppan
Fryle skrev:Om inte omröstningen är supersnabb tycker jag att vi diktatoriskt bestämmer strand + remake och så kan vi rösta inför nästa byte. (Och så vill jag hellre ha sista juni, så är det mer sommar kvar. Det är ändå nästan två månader tills dess och oavsett hur lång tid vi har på oss kommer ändå någon att vara försenad :hide: )
:iagree: på allt
Användarens profilbild
Av Mammut
karro54 skrev:Jag läste på något amerikanskt forum där de gjorde ett byte där de fick göra nästan vad som jelst men de fick bara använda minst och max 1 kvm tyg! Det gick att använda olika tyger med den totala mängden fick vara 1kvm.
Jag tyckte det här lät kul! :D
kan ju kombineras med strand+ remake...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
puppan skrev:
Fryle skrev:Om inte omröstningen är supersnabb tycker jag att vi diktatoriskt bestämmer strand + remake och så kan vi rösta inför nästa byte. (Och så vill jag hellre ha sista juni, så är det mer sommar kvar. Det är ändå nästan två månader tills dess och oavsett hur lång tid vi har på oss kommer ändå någon att vara försenad :hide: )
:iagree: på allt
:iagree: Diktatoriska beslut är helt ok ibland, valet att vara med i bytet är ju trots allt helt fritt... ;-)

...och blir det detta så är jag också med - plugg och bäbis till trots! :lol:

Förrutom att jag fick en väldigt smart idé av en bekant som jag gärna skulle vilja testa i verkligheten och som skulle passa fint i detta bytet så börjar jag genast se en massa strand + remakeidéer framför mig... Badcape av fd. handdukar, en enkel men rymlig strandkasse att rymma handdukar i, påse för badkläderna av överbliven vaxduk/PUL, en sån där enkel, tunn och sval sommarskjorta för barn som man syr i ett stycke (i princip) som ger lite lagomt solskydd men samtidigt torkar på ett litet kick om den blivit blöt... och ja, jag läääääängtar efter sommaren och värmen! :app:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?