Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HannaGerda
nakum skrev:Åh vad fint! Undrarns om jag hinner sy det till Thors födelsedagsfirande om jag ligger i.. Förutom waldorfdockan och kläderna till som ska bli klara då. :Hahaa:
Det hinner du! :tumup: Det gick väldigt fort när jag väl började.
Användarens profilbild
Av chicaboom
Å så fina! :loving: Jag sydde liknande i somras i olika gula retromönstrade tyger, men de blev inte lika fina. Något av tygerna var stretchigt och drog sig konstigt, men det gör inte så mycket, pryder rummet ganska fint ändå.
Användarens profilbild
Av nakum
HannaGerda skrev:
nakum skrev:Åh vad fint! Undrarns om jag hinner sy det till Thors födelsedagsfirande om jag ligger i.. Förutom waldorfdockan och kläderna till som ska bli klara då. :Hahaa:
Ja vi får se om jag inte hinner ge mig på det såfort dockan är klar! :D Då kanske jag ska sy nu ja...
Användarens profilbild
Av MuuM
nakum skrev:
HannaGerda skrev:
Ja vi får se om jag inte hinner ge mig på det såfort dockan är klar! :D Då kanske jag ska sy nu ja...
Du kan sy klart det hos Zandrama på tisdag. ;-)
Användarens profilbild
Av Zai
Det där är det finaste :loving:

Och ska man ha kalas typ samma dag och vill göra snabbvarianten kan man klippa ut vimplar i tidningar och tejpa/klistra upp på snöre. Fyller barnet tre år kan det vara så att just traktortidningsvimplarna utgör succé!
Fast tyget är mycket finare.
Användarens profilbild
Av nakum
Zai skrev:Det där är det finaste :loving:

Och ska man ha kalas typ samma dag och vill göra snabbvarianten kan man klippa ut vimplar i tidningar och tejpa/klistra upp på snöre. Fyller barnet tre år kan det vara så att just traktortidningsvimplarna utgör succé!
Fast tyget är mycket finare.
Smart! :tumup: Det ska jag ta till om jag inte hinner med att sy!
Av leonie
Jättefint! Och så ekonomiskt och miljövänligt sen, det går ju använda igen och igen - till skillnad från serpentiner t ex.
Användarens profilbild
Av nakum
Nu kommer frågorna :lol: Vad har du använt för band? Jag klipper för fulla muggar här!
Användarens profilbild
Av HannaGerda
nakum skrev:Nu kommer frågorna :lol: Vad har du använt för band? Jag klipper för fulla muggar här!
bara en vanlig snedslå köpte jag... 10 meter :D
Användarens profilbild
Av nakum
HannaGerda skrev:
nakum skrev:Nu kommer frågorna :lol: Vad har du använt för band? Jag klipper för fulla muggar här!
bara en vanlig snedslå köpte jag... 10 meter :D
Iväg till syaffärn då. :tumup:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Lite ot men vad har du för kamera, HannaGerda? Eller är du bara grym på att fota? Har sett många fina bilder du tagit!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?