Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har positiva erfarenheter av Garnkorgen och negativa av Vartoftagarn.
Av tumbler
Fryle skrev:Jag har positiva erfarenheter av Garnkorgen och negativa av Vartoftagarn.
Garnkorgen har verkligen fina saker! :love: Jag vill inte handla hos Vartoftagarn, jag handlar aldrig i fula nätbutiker där man inte får se ordentliga bilder på det som säljs. Garnkorgen däremot... så mycket jag vill ha!
Användarens profilbild
Av Fryle
Sagas mamma skrev:
Fryle skrev:Jag har positiva erfarenheter av Garnkorgen och negativa av Vartoftagarn.
Garnkorgen har verkligen fina saker! :love: Jag vill inte handla hos Vartoftagarn, jag handlar aldrig i fula nätbutiker där man inte får se ordentliga bilder på det som säljs. Garnkorgen däremot... så mycket jag vill ha!
Jag handlade ur Vartoftagarns papperskatalog och inte på nätet. Jag beställde tvåtrådigt mörkbrunt garn. Tydligen var detta slut, så de skickade som ersättningsvara tretrådigt ljusgrått garn (!) utan att fråga innan. Sedan var de mycket förvånade och besvärliga när jag inte ville ha det grå garnet och inte ville betala returen av det. Jag fick iofs rätt till slut, men de var rätt trista.

Garnkorgen däremot har alltid varit tillmötesgående, och jag har varit nöjd med varorna.
Av tumbler
Fryle skrev:
Sagas mamma skrev:
Jag handlade ur Vartoftagarns papperskatalog och inte på nätet. Jag beställde tvåtrådigt mörkbrunt garn. Tydligen var detta slut, så de skickade som ersättningsvara tretrådigt ljusgrått garn (!) utan att fråga innan. Sedan var de mycket förvånade och besvärliga när jag inte ville ha det grå garnet och inte ville betala returen av det. Jag fick iofs rätt till slut, men de var rätt trista.

Garnkorgen däremot har alltid varit tillmötesgående, och jag har varit nöjd med varorna.
Ojdå, det låter som om servicen och hemsidans utformning passar bra ihop. :roll:
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Elina skrev:http://www.yllotyll.com är mina favoriter, har ett underbart sortiment och fraktfritt över 300.
Yll och tyll tycker jag oxå är mkt bra. Väldigt kunniga och trevliga när man har frågor. De skickar rekord snabbt! :o Fattar inte vad de har gjort för å få posten att få deras paket hit upp så snabbt :vågen: :D
Av leonie
Att Yllotyll har fri frakt om man beställer över 300 kr... ojojoj... det blir dyrt, det här...

Garnkorgen har jag bara positiva erfarenheter av, de leverar supersnabbt! Beställde sent en tisdagkväll och hade grejerna på torsdagen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?