Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Kaffemoster skrev:
MammaTess skrev:Det är så fuskigt, här nere i Skåne finns det minsann inte syfestivaler :cry:
Brukar inte syfestivalen vara i Malmö också? Jag tycker mig ha ett minne av det på deras hemsida - men det kanske var något år sedan...
Oj det har jag nog missat :twisted: :? :cry: :D
Användarens profilbild
Av hörnsten
Okej, jag såg en regnbåge och en rosalila (?) zara, vilka var ni? :D
Nån trikåsjal och manduca såg jag också, men det har ju blivit svensson. :lol:
Användarens profilbild
Av nakum
Om nån av er som ska dit imorgon tänkte fika/äta lunch och inte har något emot sällskap så ses jag gärna. :D Jag ska dit helt ensammen.
Användarens profilbild
Av nakum
Juliusdotter skrev:
nakum skrev:Om nån av er som ska dit imorgon tänkte fika/äta lunch och inte har något emot sällskap så ses jag gärna. :D Jag ska dit helt ensammen.
Hade gärna lunchat med dig, men tyvärr helgens syfestivals planer blir tyvärr inte av.
Fy vad trist. :( Hoppas det är för att nåt annat kul händer och inga tråkigheter.
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
nakum skrev:
Juliusdotter skrev:
nakum skrev:Om nån av er som ska dit imorgon tänkte fika/äta lunch och inte har något emot sällskap så ses jag gärna. :D Jag ska dit helt ensammen.
Hade gärna lunchat med dig, men tyvärr helgens syfestivals planer blir tyvärr inte av.
Fy vad trist. :( Hoppas det är för att nåt annat kul händer och inga tråkigheter.
Inga tråkigheter, tack. Men måsten, som en frigge bod som måste snickras ihopp innan snön kommer. Lunch nästa festival kanske?
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Håll utsik efter oss :tumup:
Av Vinterhumlan
MammaTess skrev:
Kaffemoster skrev:
MammaTess skrev:Det är så fuskigt, här nere i Skåne finns det minsann inte syfestivaler :cry:
Brukar inte syfestivalen vara i Malmö också? Jag tycker mig ha ett minne av det på deras hemsida - men det kanske var något år sedan...
Oj det har jag nog missat :twisted: :? :cry: :D
OT: den festivalen är extremt liten, innehåller till 45% pärlor och damen som anordnar den är just en dam; dvs inga roliga barntyger eller annat användbart. Visst, sist var faktiskt Deerdot där och e-slöjd brukar vara där, men inte Znok, JNY eller Mjuka tyger tex... :(
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Silverros skrev:Skit. Tänk att det finns så mycket kul att faktiskt missa i Stockholm bara för att jag flyttat därifrån.

Min mamma kom dock hem från anzania och lämnade av lite söta tyger. Men deä r väldig ttunna, liksom sjaltyger att ha runt kroppen, inga som man faktiskt kan sy något kul av. :|
Så, nu vill jag gotta mig i era fynd :D Visa?
Tunna tyger är ju perfekta klädtyger. Sy en tunika åt dig själv!
Användarens profilbild
Av HannaGerda
hörnsten skrev:Okej, jag såg en regnbåge och en rosalila (?) zara, vilka var ni? :D
Nån trikåsjal och manduca såg jag också, men det har ju blivit svensson. :lol:
Regnbågen var kanske jag, ganska troligt. :dansar:

Jag såg Zandrama med en röd (stork?) på ryggen Men hon gick in på toa precis när jag såg henne så jag hälsade inte :oops:

Men puh vad trött man blir av att gå på mässa. För min del slutar det i att jag inte alls köper speciellt mycket för det är så jobbigt. och URRK för tanter som sträcker sig efter saker över en när man har sitt barn på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?