Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
tja, som undelakan kan jag hålla med om att bäck&bölja känns lite malplacerat, men som påslakan blir det ju härliga, fluffiga täcken att krypa in under! :vågen:
...och jo, med tanke på att bäbisars favvo-sovställningar skiljer sig ganska mycket från oss mer uppvuxna (alltså bara för att ta ett exempel, jag skulle ju bli galen att ligga med örat mot bröstet på någon och höra dess hjärtslag heeeeela tiden när jag ska sova :whut: ) så kanske bäck&bölja blir the shit för er bäbis! :tumup:

Såg att jag slant när jag skrev tidigare, 78-82 var det ju jag menade! :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
CrazyMagpie skrev:Såg att jag slant när jag skrev tidigare, 78-82 var det ju jag menade! :tumup:
Ha! Fördelen med att vara lätt dyslektisk är att jag ofta inte läser vad folk skriver utan vad de menar. Jag LÄSTE 78. :D

På tal om ställningar som inte är sköna fascineras jag över att så gott som ALLA barn i förskoleåldern verkar gilla att ligga sådär sött på mage med huvudet vilandes i händerna och fötterna viftandes i luften när de typ tittar på tv eller nåt. jag har minnen av att jag själv gärna låg så som liten, men det är FAN i mig inte en bekväm ställning! (just nu är jag dessutom i 7e månaden - vänta nu, hur fan hände det?? FEMTE kan jag väl gå med på, typ? Ojoj, december kommer bli en överraskning, haha! - så jag har inte kunnat ligga på mage alls sen i somras nån gång...)
Ungar är knasiga.

Och jag kryper inte in under mitt täcke. Jag lindar in mig i det som en kokong. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?