Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av leonie
Jag är så imponerad av hastigheten på projektet! Hoppas det går lika fort för mig, jag har två tripptrapp-stolar att måla om!
Av Abunai
Tack alla! Jag är en sån som vill få idéerna färdiga snabbt, innan man tappar intresset eller inspirationen. Och som ni ser blev den inte grön dom jag först tänkte eftersom sonen la in veto och ville absolut måla den gul - så det fick bli lite brandgult. :roll: Men då passar den bra med vår röda stol. :)
Användarens profilbild
Av jazoo
Åh så snyggt det blev! Jag sällar mig till skaran och måste bara uttrycka hur otroligt imponerad jag över hur snabbt du blev klar med detta! Och hur bra det blev! :shock: :love: :vågen: :tumup: :app:

Jag har tusen projekt och grejer som jag vill göra, men oj vad svårt jag har att få tummen ur. Och så blev jag lite ledsen, när jag väl tog tag i ett av projekten: att måla Vs säng, så blev det inte bra. Flammigt och fult, trots två strykningar. Och rinn och slabb och blä, så nu vet jag inte om jag törs måla mer. :roll:
Användarens profilbild
Av puppan
Jättesnyggt! :tumup: :app:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?