Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Silverros skrev:Äh, tror ni inte jag glömde bort att gå i i färgaffären bara för attj ag blev stressad.. Skräp.

Förresten.. var brevlådan blå från början eller är det målat..?
det är en blå plastlåda från början. claes ohlsson tror jag
Användarens profilbild
Av aspen
Silverros skrev:
annelie skrev:
Silverros skrev:Äh, tror ni inte jag glömde bort att gå i i färgaffären bara för attj ag blev stressad.. Skräp.

Förresten.. var brevlådan blå från början eller är det målat..?
det är en blå plastlåda från början. claes ohlsson tror jag
Ahaa!
Kanske måste jag köpa en ny söt låda från första början alltså.. Det gör ju inget (:
Nu ska jag spana i din blogg o se om du gjort mer roliga saker som man kan inspireras av :loving:
jag får varna dig om att den är ruskigt ouppdaterad ;-)
Användarens profilbild
Av Mosan
:D Fin!
Av leonie
Ska bara slänga ut en varning om att man inte får pimpa soptunnor hur som helst...

-glädjedödaren-
Av leonie
Silverros skrev:
leonie skrev:Ska bara slänga ut en varning om att man inte får pimpa soptunnor hur som helst...

-glädjedödaren-

va? vadårå?
Bolagen som äger tunnorna (kommunen?) gillar inte det. Eller, de måste vara i orört skick om man säger upp sitt sopabonnemang, t ex flyttar.
Användarens profilbild
Av Asereht
Snyggt!

Jag vill också ha en snygg brevlåda. Fast vår brevlåda sitter i en sån där grupp längre ner åt vägen, man kan inte slänga upp vilken låda som helst då eftersom den måste passa. Fast brevbäraren har grymtat om att vi borde ha en större låda då vi får så mkt post.

Kan man måla en gammal plastbrevlåda annars tro? Kanske svårt att hitta färg som sitter i väder och vind.

Den enda dekoration av soptunnorna här är reflexer, de har en tendens att bli nedkörda i vintermörkret av oaktsamma bilister utan. Den dekorationen får kommunen ta. ;)
Av Smultronbarn
Vilken härlig! :D Man blir glad av att gå och kolla posten även om det inte kommit nån. :tumup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?