Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
mei_ro skrev:
Trulsamin skrev:
Maddemoa skrev::love:
Jättefin!

Är också sugen på att göra en skötväska!
Men det går ner otroliga mängder saker i den, jag packade och packade och sen packade jag lite till och när jag trodde att det inte skulle gå ner mer så kunde jag packa ytterligare lite till :siishah: (5 vikisar och 2 blöjbyxor till lillan, 2 fullpackade pockets till storan, storans Ior, en rulle bajspåsar, välling, nappflaska, champangeflaska, 50cl cola, babyfilt, nappar, plånbok, mobil, nycklar och lite till) Jag är verkligen jättenöjd :mrgreen:
Jättefin! :love:

Champagneflaska? :tumup: Det har jag aldrig sett i nån av listorna över saker man behöver ha med i en skötväska... :wink:
Jag skulle på studentfest :lol:

För övrigt så har jag packat en hel helgs leksaker, kläder, braattha grejjer och blöjor till stora tjejen i den och det fick plats, även med massor av badleksaker...
Användarens profilbild
Av Kesti
Vilken fin väska! Undrar om man törs ge sig på ett liknande projekt, risken är att den blir liggande halvfärdig :roll: ...
Användarens profilbild
Av Mosan
Äntligen kom jag mig för att ta bilder och få in dem i datorn. Puh! :hopmad:
Först sydde jag denna med rutigt lock. Den blev som ett enda stort svart hål då jag inte orkade fodra den.
Först var jag rätt nöjd men insåg att jag hade lite andra behov.
Bild
Jag hittade detta underbara retrotyg :love: och sydde en väska till. Jag tränar mycket och här får jag ner både träningskläder och de viktigaste bebisgrejorna. Dessutom finns det över så jag tänker sy en sele/hybrid av resten av tyget. Barnvärdarna vill ha vagn till bebisarna om de skulle somna så denna väskan får precis plats under vagnen. Har en värdelös korg under som inte rymmer så mycket.
Den är sydd i lite thaiväskestyle fast med lock. Grundare och med 4 fack. Axelbandet är ganska kort men den ska ju inte bäras några längre sträckor så axeln funkar bra. :D
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Snygg och smart! Jag måste nog prova någon variant på det där jag med.
Användarens profilbild
Av Mosan
Kesti skrev:Mosan: Snygg! Och den ser väldigt praktisk ut! Färgen: :love: .
Eller hur är den fin. Det är så kul med gamla textilier.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?