Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
vad duktiga ni är! är själva kransen också filt? vad fyller ni den med?
Av corona
Kotten skrev:vad duktiga ni är! är själva kransen också filt? vad fyller ni den med?
Jag sydde en "korv" i ett grönt tyg med blommönster och fyllde den med vanlig stoppning/vadd.
Och så sydde jag en mindre "korv" till nacken, med en resår i, för att få den elastisk :tumup:
Användarens profilbild
Av Kotten
corona skrev:
Kotten skrev:vad duktiga ni är! är själva kransen också filt? vad fyller ni den med?
Jag sydde en "korv" i ett grönt tyg med blommönster och fyllde den med vanlig stoppning/vadd.
Och så sydde jag en mindre "korv" till nacken, med en resår i, för att få den elastisk :tumup:
hur syr man en korv med resår i? :think:
Användarens profilbild
Av puppan
Corona: Åh vad fina! :love:

Kottispottis: Jag sydde en korv i velour. :tumup:
Klippte en rektangulär bit som var något längre än barnens huvudmått och 10 cm hög. Sydde ihop långsidorna till en lång tub och fyllde med stoppning från en gammal IKEA-kudde.
Sedan sydde jag ihop kortsidorna så det blev en krans. Eftersom velouren är elastisk behövdes ingen resår, som jag tänkte först.
Jag klippte en sjuhelsikes massa blommor och sedan fick tjejerna hjälpa till att limma fast med textillim.
Av corona
Kotten skrev:
corona skrev:
hur syr man en korv med resår i? :think:

Jag sydde en liten kanal.
Lade i en bit resår.
Sydde fast resåren i kanalens ena kortsida.
Vände på alltsammans.
Sydde sedan fast resåren i kanalens andra kortsida, men denna gång med resåren utsträckt.

Så, i nacken ser de nästan ut så här (stulen bild från nätet): Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?