Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jason skrev:
Sanna81 skrev:
Jason skrev:esarinas onbag heter den kanske :hmm: Borde finnas sybeskrivning under kategorin sy på första sidan.
Jättesugen på den där onbagen faktiskt... Ska bara försöka begripa mig på hur man gör...

Visst är det så att man har några slags öglor och kan bära den som ryggsäck också?

(edit, hoppsan, fru Sanna här, glömde visst logga ut och in som mig)
Jag vet faktiskt inte om man kan ha den som ryggsäck, jag har inte en själv, har bara sett den i nån tråd här.
Jo man kan ha den som ryggsäck...se bara till att "axelremmarna" eller vad man kallar dem är långa nog så det blir bekvämt! (mina blev på gränsen men det går)
carro83 skrev: Jo man kan ha den som ryggsäck...se bara till att "axelremmarna" eller vad man kallar dem är långa nog så det blir bekvämt! (mina blev på gränsen men det går)
Aha, tack för svar! Minns du hur långa dina "axelremmar" var? Var det svårt?
Sanna81 skrev:
carro83 skrev: Jo man kan ha den som ryggsäck...se bara till att "axelremmarna" eller vad man kallar dem är långa nog så det blir bekvämt! (mina blev på gränsen men det går)
Aha, tack för svar! Minns du hur långa dina "axelremmar" var? Var det svårt?

Dom mäter ca en meter på var sida...minns inte vad som är rekommenderat men jag tog ett stuvtyg jag hade liggandes och där fanns inte mer! Men den jag sydde blev nästan för stor tycker jag...(jag är sådan att sålänge det finns plats stoppar jag ner saker i väskan:)) funderar på att sy en som är lite mindre vid något tillfälle!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?