Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

På Kulturhuset här i Handen var det nån/några som hade stickat in en hel det. Det var jättemysigt, men försvann snabbt. Hållarna till trappräckena var instickade, skulpturen hade fått halsduk, ben- och pulsvärmare, stickade hängen i växterna mm. Tyvärr tror jag att bilderna jag tog är försvunna. :(
Åh jag gillar sånt här jättemycket. Om jag hade haft mer tid hade jag gärna gjort det.
Jag gillar det här med led-throwies väldigt mycket också. Känns lite som samma grej. Ett sätt att pynta och göra fint men utan att förstöra.

Kommer ihåg när någon hade pyntat våran spårvagnshållplats. Bänken och papperskorgen var målade i någon färg (lila eller cerise tror jag) och så en matta och en lampa inne i kuren. Det var jättefint och jätteuppskattat av alla på hållplatsen. Fast det fick inte vara kvar såklart.
Elsa skrev:Jag tycker det är underbart! :loving: Men har inte gjort det själv... Däremot har broräcket på den mest centrala bron i vår stad (Kungsbron) varit instickad. Och det var fantastiskt fint! :D

Edit: Hittade en länk om det också. http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx? ... ID=4647548

Och här har ni bilder! :)
Bild
Bild
Bild
Bild

Det roligaste av allt var att det var ett gäng stick-tanter som gjort graffitin, inte unga estettjejer som man hade kunnat förvänta sig :loving:
cinclus skrev:Inte stick-graffiti då men en annan graffiti som inte förstör ngt, snö-graffiti!

Såg den i vintras i Umeå. Glad blir man helt klart :vågen:

Bild
Barnen här i byn målade massor av snökonst med vattenfärg i sprayflaska (varmt vatten annars frös det) på dagis - alldeles underbart
lilla j skrev:
Elsa skrev:Jag tycker det är underbart! :loving: Men har inte gjort det själv... Däremot har broräcket på den mest centrala bron i vår stad (Kungsbron) varit instickad. Och det var fantastiskt fint! :D

Edit: Hittade en länk om det också. http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx? ... ID=4647548

Bild
Bild
Bild
Bild

Det roligaste av allt var att det var ett gäng stick-tanter som gjort graffitin, inte unga estettjejer som man hade kunnat förvänta sig :loving:
:app: :vågen: Kul med bilder! Jag har tyvärr inte förevigat konstverket och nu är det ju borta... Så du vet vilka som gjorde det? Har de gått ut med det och berättat själva?
Elsa skrev:
lilla j skrev:

Bild
Bild
Bild
Bild

:app: :vågen: Kul med bilder! Jag har tyvärr inte förevigat konstverket och nu är det ju borta... Så du vet vilka som gjorde det? Har de gått ut med det och berättat själva?
Nu är det ju faktiskt olagligt, så jag ska inte skriva vilka det är, men min mamma känner en av dem :)
lilla j skrev:
Elsa skrev:
lilla j skrev:

Bild
Bild
Bild
Bild

Nu är det ju faktiskt olagligt, så jag ska inte skriva vilka det är, men min mamma känner en av dem :)
Nej det menade jag absolut inte att du skulle göra! :D Var bara kul att få lite bakgrundsinfo.
Här vet jag att de klädde en sjukhussäng på Astrid Lingdrens barnsjukhus i "stickgrafitti". Såg en lapp på en garnaffär i Göteborg om att man kunde skicka in virkade och stickade lappar i ett visst format. :tumup:

Kan inte påminna mig om att jag sett nåt ute på stan dock... :hmm: Tycker det är lite trist när så harmlösa men ack så glädjespridande saker som lite garn ska "tvättas bort". Det är ju inte så att det gör nån åverkan på underlaget. Har de bestämmande i staden ingen humor eller känsla för estetik alls?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?