Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Juliusdotter
kvarnvik skrev:
Juliusdotter skrev:
Scilla skrev:Jag brukar också köra vanthållare :D (när jag kan hitta dem, jag bara tappar bort dem hela tiden....)
kvarnvik skrev:Smart! Jag (eller rättare sagt min mamma) skaffade en dragkedja som passade till min jackas och sydde en panel av vindtyg fodrad med fleece. Det är skönt att inte behöva ha jackan öppen på vintern :D
Ah, så det kan gå att hitta dragkedjor som passar de redan befintliga? Har också varit inne på panel men då tänkte jag att jag skulle behöva byta ut den som sitter på jackan och köpa två likadana. Kanske inte behövs då? Var hittar man långa och kraftiga dragkedjor?
Välsorterade tygaffärer kanske. Jag skall ta mig förbi tygaffären i min stad och kolla med henne, tror mig ha sett flera olika strl på dragkejdor där, men misstänker att jag kommer köpa upp mig på ett antal vanthållare istället (så slipper :roll: jag sy knappar i vinterjackan eller en dragkedje panel).
Mamma tog med sig min jacka till Kinna Skrot och hittade en som passade, fast bara på ena sidan upptäckte vi när hon kom hem :roll: Men som tur var så var det en kardborreslejf på den sidan av jackan så det fick bli kardborre på den sidan av panelen...
Ah det var ju smart. Det e kardborre på vinterjackan. Nu har jag ju flera uppslag på hur detta skall lösas. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?