Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fanns telefonnummer och mail under "Om oss" tror jag att jag såg. :tumup: Men om nålarna inte är jättedyra att beställa kanske det kan vara värt att prova? Det lär ju bli billigare än en overlockmaskin iallafall. :wink:
nakum skrev: Fanns telefonnummer och mail under "Om oss" tror jag att jag såg. :tumup:
:oops: Jag är ju bra blind i alla fall.....
nakum skrev:Men om nålarna inte är jättedyra att beställa kanske det kan vara värt att prova? Det lär ju bli billigare än en overlockmaskin iallafall. :wink:
Jo, jag ska prova att göra en beställning... Nålar är ju alltid bra att ha, man vet aldrig när dom går sönder.
Blir dock inte riktigt klok på vilka nålar jag ska beställa...
http://www.singermachines.co.uk/partsDB ... ck_Needles

Size 80 och 90 är i alla fall olika tjocklekar på själva nålen som går ned i tyget. Men uttrycket BALL? Kan det betyda att nålarna är helt runda i ovankant?
Ballpoint nålar är rundade i delen som går genom tyget, för att det inte ska gå maskor i stickade tyger. Måste ju nästan vara det som menas? :hmm:
nakum skrev:Ballpoint nålar är rundade i delen som går genom tyget, för att det inte ska gå maskor i stickade tyger. Måste ju nästan vara det som menas? :hmm:
Låter ju vettigt! Typ stretchnål repektive vanlig nål då liksom?
Mari skrev:
nakum skrev:Ballpoint nålar är rundade i delen som går genom tyget, för att det inte ska gå maskor i stickade tyger. Måste ju nästan vara det som menas? :hmm:
Låter ju vettigt! Typ stretchnål repektive vanlig nål då liksom?
Precis! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?