Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aktuelle
Sannasmamma skrev:
aktuelle skrev:
Sannasmamma skrev:ta brun färg, den ser avfärgad ut tycker jag :D häll i vatten i tvättmaskinen genom tvättmedelsfacket när du färgar, titta i luckan så att det är ordentligt med vatten i maskinen. om det är för lite vatten blir det flammigt.
jasså?
Jag har precis färgat beiget sofftyg svart och det blev inte det minsta flammigt :) Är ganska precis samma typ av tyg, men jag kanske haft tur :)
din maskin kanske inte är snål med vatten :D
jag tänkte precis tanken, är nog värre ju nyare maskin man har, den där har nog några år på nacken.
Användarens profilbild
Av aktuelle
zmurfan skrev:Jag tycker den såg fin ut som den är.

Jo, men lite ljus är den :) Blir nog att jag färgar den så småningom, den får vara så länge :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag färgade min ljusblå og ergo chokladbrun. Blev toppenfin. :D

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/ga ... einuxo.jpg

Din är ju redan ljusbrun så om du kör den i brunt bler nog färgen bara mörkare och mer mättad.

Jag har också färgat en teglröd ergorygga mörkbrun, den blev lite mer varmt mörk chokladbrun än själva selen och tyvärr så är sömmarna fortfarande tegelröda men sånt får man nog ta. Det är uppenbarligen syntet inblandat i trådarna.
Användarens profilbild
Av aktuelle
Asereht skrev:Jag färgade min ljusblå og ergo chokladbrun. Blev toppenfin. :D

Din är ju redan ljusbrun så om du kör den i brunt bler nog färgen bara mörkare och mer mättad.

Jag har också färgat en teglröd ergorygga mörkbrun, den blev lite mer varmt mörk chokladbrun än själva selen och tyvärr så är sömmarna fortfarande tegelröda men sånt får man nog ta. Det är uppenbarligen syntet inblandat i trådarna.

jo, blir att färga den så den blir mer mättad än den är nu, då blir ju inte de svarta sömmarna lika framträdande heller.
Såg riktigt bra ut :)
Användarens profilbild
Av disavi
Asereht skrev:Jag färgade min ljusblå og ergo chokladbrun. Blev toppenfin. :D

den var snygg. :love:
Användarens profilbild
Av aktuelle
sagis skrev:Åh! Jag som vill ha en brun ergo! Jag kanske ska våga mig på att avfärga min svarta ergo...
Det tycker jag absolut du kan våga dig på, speciellt om du vill ha en åt de chokladbruna hållet, det är ju så att alla sömmar, remmar och spännen förblir ju svarta och det funkar bra till en mer mättad brun :) ska gå och köpa färg idag om jag hinner :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?