- sön aug 16, 2009 21:36
Men som sagt, jag orkar inte dela upp det. Ni får köpa allt och dela själva isåfall. Men jag har en intressent före nu, eftersom Silent_angel sa nej för ett tag sen. Hoppar hon av kan du komma och hämta rubbet. Ge mig ett bud bara.
ellla skrev:Du din toka skulle ju gilla allt det där tunntunna bomullsgarnet jag ratade idag...MuuM skrev:Annars kan jag köra saker till Ume. Om du skulle ångra dig alså...silent_angel skrev:Ellla bor väl i Umeå, och hon är i Stockholm just nu.MuuM skrev:Jag bor ända uppe i Lycksele, 12 mil från Umeå... så det lär nog gå smådåligtsilent_angel skrev:Tusiken att du bor så långt bortMm. Du får hitta en bulvan som kan köpa åt dig och så kan du hämta från bulvanen? Var bor du?Bilder kommer strax, urusla, men en försmak. Bättre förhoppningsvis imorgon.
Jag tycker det där bommullsgarnet ser intressant ut! Det som är spetsstickat, och har ett nystan vid sig...

/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.