Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det finns micro chamois i ljusbrunt & vitt på fuskmockestället. 95:-/yrd inkl. frakt till Sverige.
Microfleece, vit 95:-/yrd inkl.frakt, stjärnor & moln på gul botten 95:-/yrd, blommor på rosa botten 105:-/yrd inkl. frakt.
Ok, jag utökar min beställning lite till (hur ska det här sluta :whut: )

Microfleece, stjärnor & moln på gul botten, 1 yard

(plus det som jag skrev ovan, skriver det en gång till så du har det jag beställer samlat, måste bli förvirrande annars

Jag vill ha en yard (PUL) vardera av Ivory, Burgundy och Black.
Och av fuskmocka en yard vardera i Burgundy, Chocolate och Navy.)
Shuna76 skrev:PULen ska betalas i slutet av september. Ingen bambufleece denna gången, det kommer till bra pris längre fram i höst :)
Då ska jag ha PUL! Är det okej om jag ger dig min beställning ikväll?
Jadå, det är ingen panik med ordrarna..mer än att vissa färger kan riskera att ta slut..med inte ännu på ett tag :)

Ang. fuskmockan+ microfleecen tänkte jag försöka få iväg beställningen rätt snart..senast i helgen då vi inte vill gå miste om det bra priset :)

PULtyget lägger jag en beställning i helgen oxå, men den går bra att öka på fram tills mitten/slutet av september.
Nu har jag bestämt mig:

Jag vill ha en yard PUL av vardera: lt lavendar, raspberry, black, citron, lt blue.

Så sammanlagt 5 yard :)

ändrade den gröna till gul.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?