Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har aldrig sytt i ullinterlock förut, funkar det med vanlig maskin eller är OL att rekommendera? Annars vill jag nog ha! :D
Jag är också intresserad och har mailat Shuna. Tänkte jag skulle testa att sy lite kläder i ullinterlock, måste bara fundera hur lite "lite" är, dvs hur många yard tyg jag vill ha :-)
Jag är lite seg & trögtänkt efter senaste veckans sömnbrist, men ska räkna efter hur mycket vi är uppe i nu imorgon. Det finns gott om tyg kvar innan vi fyllt en 45 yards rulle i alla fall :)
Om jag nu räknat rätt är vi uppe i 19-21 yard, beroende på om Melon, Kosmos & Annabanana vill ha 2 eller 3 yard? Så fortsätt fylla på & skriv i era bloggar! :wink: så fyller vi en rulle snart :D
Shuna76 skrev:Om jag nu räknat rätt är vi uppe i 19-21 yard, beroende på om Melon, Kosmos & Annabanana vill ha 2 eller 3 yard? Så fortsätt fylla på & skriv i era bloggar! :wink: så fyller vi en rulle snart :D
Då ändrar jag mig till 4 yard. Trodde kanske vi skulle bli fler. :wink:
Det går lite tröögt här..vi är alldeles för få för att motivera inköp av en hel rulle & jag behöver verkligen inte så mycket själv :? Knuffar lite få se om fler nappar :wink:
Tack Kvarnvik :) Tull & moms kan man nog nästan räkna med på en så stor order, men jag ska göra vad jag kan för att hålla det så lågt som möjligt :) Vi betalar minst 30% så fort databasen stänger d.v.s inom de närmsta dagarna & sedan resterande 70% när tyget är hos coop-tjejen om ca 1 månad. Vill man betala allt på en gång går det oxå bra :)
Jag behöver besked idag så jag kan meddela coop-tjejen ikväll. Vi man så finns det möjlighet att köpa knappar från samma ställe, $3 för set om 50, $5 för set om 100 :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?