Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Jättefin!!! :vågen:

Jag använder också det mönstret. Gillar det!!
Användarens profilbild
Av tweed
Här är en till:
Bild
Tyvärr blev kaninerna på fel håll på uppvikt brätte, men fin ändå, tycker jag.
Användarens profilbild
Av magdape
Jättefina hattar :love: men för en ganska okunnig undrar jag hur mjukt tyg man kan ha, för jag gissar att man behöver något lite stelare för annars åker väl brättet bara ner iaf om man syr utan sån där omtalad vliseline?!
Användarens profilbild
Av tweed
Vanligt vävt bomullstyg har jag, inte grovt och inte supertunt. Fast nu har jag inte tvättat tyget innan och då är det ju lite stelare än när det är tvättat...
Användarens profilbild
Av tweed
JinxLinda skrev:Storleken vad är det? Funderat på att sy en, ska jag mäta runt huvudet eller vad?
Ja, huvudomkretsen är det som gäller.
Av Nettan
Jättefina solhattar allihopa.

Känns som om alla har så fina tyger, hittar inte så fina när jag är i syaffärerna.

Har sytt i tunnslitna lakan och det har fungerat bra utan vliseline.
Användarens profilbild
Av tweed
Nettan skrev:Jättefina solhattar allihopa.

Känns som om alla har så fina tyger, hittar inte så fina när jag är i syaffärerna.

Har sytt i tunnslitna lakan och det har fungerat bra utan vliseline.
Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.
Av Nettan
kvarnvik skrev: Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.
Kaninerna har inte funnits på Åhlens de gångerna jag varit där. Får ta en koll igen.
Användarens profilbild
Av tweed
Nettan skrev:
kvarnvik skrev: Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.
Kaninerna har inte funnits på Åhlens de gångerna jag varit där. Får ta en koll igen.
De reade ut kanintyget för ett tag sedan, så det kanske inte finns kvar. Men de brukar ha mycket fina tyger.
Användarens profilbild
Av glis
Jag fantiserar om att köpa diskhanddukar, Åhlens har haft fina med hönor till påsk, och göra hattar av. Het har inte hänt än men jag tycker att det är en bra idé.
Jag sydde mina av kasserade skjortor förra året. Ett bra sätt att bevara minnet av en skön men utsliten skjorta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?