Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av äpple
Oj oj, jag är sugen också. Måste bara fundera hur mycket tyg jag får plats med hemma. Ska få plats med nya kaniner från Jnydesign också. :oops:
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag kan tänka mig typ en meter orange och en meter blå. Ms Morrison - har du kollat mönstret? Är det bättre att ta typ 1,2 meter eller vad?

Mitt tyg kan också samfraktas med Ms Morrisons och Jenny med Emelitens.
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Beror lite på vilket mönster. Men 50x50 täcker väl det mesta :hmm:
Gud vad kul det är att sy blöjor! Jag tänker på den dagen då jag inte har några blöjbarn med sorg :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Ms Morrison skrev:Beror lite på vilket mönster. Men 50x50 täcker väl det mesta :hmm:
Gud vad kul det är att sy blöjor! Jag tänker på den dagen då jag inte har några blöjbarn med sorg :wink:
Ok, då vill jag ha 120 cm av orange och blå, går det? Med tanke på att tyget krymper lite vid tvätt.... Eller är det krångligt? :hmm:
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
När behöver du pengarna om du ska beställa? (måste fundera på hur mkt jag behöver då oxå)
Användarens profilbild
Av teres
Beställning går iväg i helgen, jag kollar innan om det är fler som vill ha. Sedan får jag en begäran på betalning, så det är bra om pengar finns på kontot första dagarna nästa vecka!
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
teres skrev:Beställning går iväg i helgen, jag kollar innan om det är fler som vill ha. Sedan får jag en begäran på betalning, så det är bra om pengar finns på kontot första dagarna nästa vecka!
Ok bra då ska jag ta och betala lite räkningar och sedan se hur ekonomin ser ut till helgen. 10 kr = 1 euro ungefär eller?
Användarens profilbild
Av knutis
Jag är intresserad!! Det är inte för sent än va?
Om jag förstod rätt så har ni beställt tidigare?? Finns det någon som har kvar av ofärgad :roll: ?
Användarens profilbild
Av teres
Den ofärgade gick åt som smör i solsken! MEN jag tror att jag kan få tag på mer (av samma kvinna som vi köper den färgade av) hur mycket är du intresserad av? så ska jag kolla!
Användarens profilbild
Av teres
Enligt banken låg euron på 11.78 igår kväll. Sedan kommer det till frakt, både till mig och från mig till er, så räkna 150kr/m, förhoppningsvis blir det en trevlig överraskning med lite lägre.
Användarens profilbild
Av knutis
Jag kan tänka mig 1 m av det ofärgade och 1 m röd. Men jag måste betala räkningarna först innan jag bokar på riktigt. När går beställningen i väg? så hör jag av mig innan du skickar.
Av annikajo
hoppar på och vill ha 1 - 1,5 m vardera av orange, grön o blå, du kan pussla med mina mått också om det behövs.
Användarens profilbild
Av äpple
äpple skrev:Oj oj, jag är sugen också. Måste bara fundera hur mycket tyg jag får plats med hemma. Ska få plats med nya kaniner från Jnydesign också. :oops:
Näe, jag kan inte bestämma mig. Jag måste beställa en meter av varje färg + gärna en meter ofärgat om det går, så 5m tyg totalt isf. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?