Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Dorotea skrev:Glöm inte::nålsmiley:
![]()
+ :symaskinsmiley:
Dorotea skrev:vad är det som trasslar med den?Provselen blev inte så suvve precis. Tur att jag gjorde en provsele.
Jag fattar inte, jag bara trasslar in mig i den också. Det är nog korsandet i ryggen som är dumt.
Nu funderar jag på att bara göra en ergo-kopia men fixa nån smart lösning med axelbanden, det enda som jag ogillar med ergon.
Dorotea skrev:Ska du neråt Oxie, så hjälper jag dig!
Jag tror jag lägger ner sel-sömnaden för ett tag och sover på saken. I några veckor.
exiteme skrev:Dorotea skrev:Ska du neråt Oxie, så hjälper jag dig!
Jag tror jag lägger ner sel-sömnaden för ett tag och sover på saken. I några veckor.
Dorotea skrev:Hm, jag tror att felet är att jag har för mjukt höftbälte.ja, liggunderlag är prefa - jag har köpt tunnt billigt som jag kör dubbelt i mina...Nu har jag sytt en till provsele men den är liksom för sladdrig. Jag tycker inte att korsandet är krångligt, det är att den är så ohanterlig och fladdrar åt alla håll. Ska man ha typ sittunderlag som stoppning eller?
Nu har jag tagit dubbelt lager fleece, som rekommenderas i olika MT-beskrivningar. Men det verkar inte räcka till en sele.
Dorotea skrev:var hitta du det?melon skrev:Det där låter precis som TinaW's sele som hon hade gratis beskrivning på förut, finns den kvar tro?Great minds think alikeJag hittade den, nu ska jag kolla upp måtten!
Emmiez skrev:Vet inte om det ligger kvar, men jag har en utskriven kopia iafll du inte hittar den på nätet.Dorotea skrev:var hitta du det?melon skrev:Det där låter precis som TinaW's sele som hon hade gratis beskrivning på förut, finns den kvar tro?Great minds think alikeJag hittade den, nu ska jag kolla upp måtten!
Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?