Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Sara P. H. skrev::?: Melon! :?: funkade tången eller kom du på nå´n annan lösning? Måste testa att sy pockets med knappar- gillar inte riktigt kardborreknäppning...(men babyheaven-kampressen är ju rätt dyr :cry: )
Nä, har inte provat. :oops: Var inne på att köpa kampressen men insåg att tid och pengar behövs på annat håll... Så nu har jag faktiskt köpt ( :shock: ) färdiga pocketblöjor.

Tycker faktiskt det är lite tråkigt att det ska kosta så mycket att vara kreativ ibland... :cry:
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
melon skrev: ..-... Nä, har inte provat. :oops: Var inne på att köpa kampressen men insåg att tid och pengar behövs på annat håll... Så nu har jag faktiskt köpt ( :shock: ) färdiga pocketblöjor.

Tycker faktiskt det är lite tråkigt att det ska kosta så mycket att vara kreativ ibland... :cry:
Att köpa färdiga är ju en rätt fiffig lösning :wink: - håller med om att det ibland är så dyrt med verktyg+ material att kreativiteten kvävs... :cry: och det är ju inte så att man har en massa överbliven tid heller :roll:
Jag kom på ett fusk-sätt att snabbfixa pockets: våra gamla välanvända blöjbyxor men med nytt snofsigt flece insytt till "pocket" borde vara lättare att kränga på min flyende son i farten... men jag har inte lyckats förverkliga denna plan ännu :roll: - så jag vet inte ens om det funkar :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Kreativ plan! :wink: Borde ju funka... :D

Men som sagt, tiden ska ju finnas också.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?