Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
ellla skrev:
melon skrev:Förlåt min dumma fråga men vem provade du med? :hmm: Det är svårt att efterlikna en bebis tyngd för att veta att det verkligen inte drar.

Jag tror mer på en bärpåse! Det är väldans mysigt och enklare att använda än ringsjal (så länge man syr exakt rätt längd)
Exakt rätt tyngd kommer!jag ju inte att få innan bebisen behagar komma ut, men, jag provade på fyra-fem kilo katt!, (sexton kilo hund gör aktivt motstånd...)
Katten ligger gärna i vagga, och jag inbillar mig att den får ungefär samma tyngdfördelning som bebis kommer att få. Sen tog jag och drog allt jag orkade då det satt fast i ringarna, alså drog åt varsitt håll från ringarna sett... :hmm: hoppas du fattar...

Det blir bara som ett fyrkantigt tygstycke, sen sätter jag fast ringarna med ringlåsning i båda ändarna, så med blir ju minimalt med syjobb... och väldigt enkelt att göra om till något annat!

Jag har aldrig sett en bärpåse på riktigt, så jag har inte fattat hur de funkar... :oops: Men om det blir knasigt så kanske jag ska prova!

Bild!!! Bild!! Bild på katten i vagga!!! :Hahaa: :app: :Hahaa: Helst på den motsträviga hunden med!!! (då ska jag försöka fota vår lilla hund, gissar på 10 kg) i ringon :Hahaa: stora hunden på 50 pannor får INTE plats och går inte att övertala till ngt sådant förnedrande :lol:
Användarens profilbild
Av ellla
Färdig! den blev mysig, men katten blev ganska statisk av den...
Bild
Bild

Jag gjorde den lite för kort för att kunna få in hunden, man sjalade upp henne i en annan ringsjalen jag sytt, med mindre stretchigt tyg så att ni får se sötnosen. fast nu hävdar datorn att det inte finns bilder på mitt minneskort... så hundbilder kommer... ska bara fixa med minneskortet...

Edit: bild på Elsa
Bild

(Om ni nu tycker att detta är djurplågeri, så kan jag berätta att katterna vill gärna ligger i sjalen och blir burna. Hunden tycker inte riktigt om att bli buren på rygg, men nu när hon kunde sitta så verkade hon rätt nöjd. )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?