Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har legat lite lågt med detta då dollarkursen varit dååålig, men nu verkar det gå åt rätt håll hoppas jag. I alla fall, det kommer att komma en co-op på mönstrade polytyger om 4 veckor ungefär beroende på när tjejen som håller i co-open fått iväg all färdiglaminerad mönstrad poly från denna omgången. Sen tar det 4 veckor innan det är laminerat & klart..mitten av Juni tror jag hon tänkte köra nästa lamineringsrunda så det skulle i så fall vara här i Juli nångång.

Känner jag mig själv rätt så vill jag säkert ha mer mönstrat så jag kommer att lägga ut bilder här för att kolla om någon vill köpa blöjklipp..jag behöver inte 2 yard av varje mönster nämligen, men det är mest fördelaktigt att köpa 2 yard istället för 1 eftersom det blir mindre spill.

Så, påminn mig om ni är intresserade & ingenting händer..jag är rätt disträ nu för tiden :roll:
Nya polytyger:
Bild
Bild
Bild
Bild

Fler:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

En del av dessa vill jag ha..sen beror det på om någon är intresserad av blöjklipp, om jag köper av de andra. De 4 första måste jag bestämma rätt snart, innan den 25/4, men de andra inte förrän i maj nångång.
Dorislina skrev:Åh, ugglorna var ju underbara. :love: Kan inte du sy blöjbyxor också? Här används numera enbart formsydda då det verkar bli för tätt med pocket. :hmm: Det funkar med lite luftiga blöjbyxor och formsydda. 8)
Jag kan ju prova :) *ska forska lite*
Shuna76 skrev:Nya polytyger:
Bild
Bild
Bild
Bild

Fler:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

En del av dessa vill jag ha..sen beror det på om någon är intresserad av blöjklipp, om jag köper av de andra. De 4 första måste jag bestämma rätt snart, innan den 25/4, men de andra inte förrän i maj nångång.
Jag skulle vara intresserad av större bitar än blöjklipp, typ yard eller halv yard av flera, går det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?