Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anpa
ms_chili skrev:
anpa skrev:Jag har en gammal Ottobre från 2007 (tror det är Ottobre 6/2007, är inte hemma just nu). Den har omlotttröja, omlottbody, söta hängselbyxor och klänning för bebis. Du kan beställa gamla nummer hos Nea Nobelle: http://www.neanobelle.se/
Den har jag också! En hel del bebiskläder i den.
Sen i nr 5/2006 finns det en omlotttröja med knyt, body, babybyxa med fot, sovpåse, sparkdräkt, overall samt hätta/babymössa
Hurra! Den måste jag skaffa :app:
Användarens profilbild
Av ms_chili
MammaTess skrev:Vad är 8.70 euro i svenska kronor?

Och sen..jag vill ju gärna kunna se modellerna inna jag köper mönster, hur gör jag detta i dessa gamla tidningar?
http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/ ... s_5-06.pdf Här hittar du alla mönster i det nr jag skrev om.

http://www.forex.se finns valuta omvandlare. Där kan man enkelt se vad det blir i olika valutor, ex:
96,02 SEK ger dig 8,70 EUR

Men kunde man inte köpa den från NeaNobell?
Användarens profilbild
Av glis
MammaTess skrev:Vad är 8.70 euro i svenska kronor?

Och sen..jag vill ju gärna kunna se modellerna inna jag köper mönster, hur gör jag detta i dessa gamla tidningar?
93,14

Hur menar du :hmm: , skall du hitta någon som sytt upp modellerna eller? Om du "bläddrar" igenom tidningarna på ottobres hemsida ser du bilder både på uppsydda modeller och på skisser.
Av Lillblomma
Jag är också intresserad av gamla nummer! Meddela gärna vilka du har så man kan kolla vilka som är (mest) intressanta. Har just kollat lite, och jag vill ju egentligen ha alla! Men man får väl börja nånstans...

//A
Användarens profilbild
Av sarahlc
therese, therese, therese. :this: från och med nu kommer du alltid och knackar på hos mig först ;) jag har ett gäng mönster, till nyfödd och stor - från ottobre och egna mönster. kommer ner till dig ikväll med en lunta inspiration. ses! :heart:
Av Mumskickan
Nu har jag kollat upp vilka jag har, och det är:
2005: nr 2,3 & 4
2006: nr 1 & 5
2007:nr 1 & 4
2008: nr 3
2009: nr 1
Sedan har jag två nummer av Ottobre Woman, nr 2 och 5 2007

Jag vill nog gärna ha 40 kr/st för dem, eller tre st för 100 kr.
Mönsterarket är inte urtaget ur något av numren :shock:
Användarens profilbild
Av ms_chili
Mumskickan skrev:Nu har jag kollat upp vilka jag har, och det är:
2005: nr 2,3 & 4
2006: nr 1 & 5
2007:nr 1 & 4
2008: nr 3
2009: nr 1
Sedan har jag två nummer av Ottobre Woman, nr 2 och 5 2007

Jag vill nog gärna ha 40 kr/st för dem, eller tre st för 100 kr.
Mönsterarket är inte urtaget ur något av numren :shock:
Ja jag är kanske inte först på kö men jag skulle vilja ha Woman och alla från 2005. Dvs 5 st.
Hoppas på att dom faller på min lott!
Av Mumskickan
Mamma Tess har ju första tjing, sedan går jag i turordning. Har fått ett Pm med intresseanmälan också.
Kul att det fanns intresse :D
Det blir aldrig något sytt efter mönster här, så det är lika bra att sälja tycker jag. Nu har jag sagt upp prenumerationen också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?