Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Det är bara öppet tisdagar och torsdagar 14-18. I min blogg finns fler frestelser :twisted: Fast bara som tyg då, jag hinner ju inte sy...
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Det är bara öppet tisdagar och torsdagar 14-18. I min blogg finns fler frestelser :twisted: Fast bara som tyg då, jag hinner ju inte sy...
Men åh. Vilka dumma dagar :evil:
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Melon bor i U-hamn, hon brukar köpa ut om man ber snällt 8)
8) Får fundera lite ;)
Av Emmiez
sofjo skrev:Jättefint! Gillar verkligen de rosa med knyt! :love:
Ja dom blev fina, det dumma är att dom blev så stora men hon växer väl i dom :D
Användarens profilbild
Av binaem
Fint och produktiovt ... själv har jag bara en massa tankar u huvudet som aldrig verkar förverkligas för tillfället ...
Av Emmiez
ojdå :lol: 2 till idag :)
Bild

kvarnvik:
Detta velour tyget är mycket tjockare än det randiga, detta är helt okej tycker jag, så A&H verkar ha olika kvallite på sina velour tyger.
Användarens profilbild
Av tweed
Aha, jag har annan randig velour därifrån och den är tjock och fin, konstigt. Men jättefina byxor! Jag har ju också lite stjärnor som ligger och väntar här hemma, ska bli kul att göra nåt av dem :D
Av Emmiez
kvarnvik skrev:Aha, jag har annan randig velour därifrån och den är tjock och fin, konstigt. Men jättefina byxor! Jag har ju också lite stjärnor som ligger och väntar här hemma, ska bli kul att göra nåt av dem :D
det bästa med sjärntyget är att det va från stuvbitarna så båda byxorna kostade bara 28 kr, plus att jag har lite tyg kvar :D
Användarens profilbild
Av tweed
Emmiez skrev:
kvarnvik skrev:Aha, jag har annan randig velour därifrån och den är tjock och fin, konstigt. Men jättefina byxor! Jag har ju också lite stjärnor som ligger och väntar här hemma, ska bli kul att göra nåt av dem :D
det bästa med sjärntyget är att det va från stuvbitarna så båda byxorna kostade bara 28 kr, plus att jag har lite tyg kvar :D
Åh, så de är sydda med sidsöm då? Superbra att kunna sy byxor för 28kr när tyget eg kostar 210kr/m :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Å va produktiv du har varit!!! :app: Jättefint!

Ang tjockleken på velour så kan de ju klippa luggen olika lång också, då känns det nog olika tjockt. Visst är den med stjärnor helt underbar!!! :heart:

JinxLinda skrev:
kvarnvik skrev:Melon bor i U-hamn, hon brukar köpa ut om man ber snällt 8)
8) Får fundera lite ;)
Jadå, jag hjälper gärna till :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefint alltihop!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?