Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelianna
PrettyUgly skrev:
emelianna skrev:
PrettyUgly skrev:
emelianna skrev:
PrettyUgly skrev:
emelianna skrev:
emelianna skrev:du tror inte det finns risk för lite lax-känsla?
och då menar jag alltså risk för att den blir laxrosa! :wink:
Laxrosa? :lol: Hur menar du att den skulle bli det?
jag tänker att gult + rosa blir lite laxrosa/aprikos. Men det finns ju många som tycker om de färgerna :roll:
Jahaa men oj det har jag ju verkligen inte tänkt på. Jag hatar verkligen rosa som drar åt aprikos. Men borde jag inte kunna klara mig undan det om jag färgar mer cerise än rosa?
Jag tror det gula kommer ställa till det om du färgar i de nyanserna... Brunt skulle nog däremot kunna bli riktigt fint. Eller rött. :wink:
Menar du att det skulle bli fint om jag färgade den i brunt eller rött eller menar du att det skulle vara fint att färga en brun eller röd indio i rosa? :hmm: :D
Jag menade att jag tror det skulle bli snyggt att färga din guldindio med brun eller röd färg :D En naturvit indio skulle nog bli snygg att färga rosa!
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag har i alla fall köpt både ett paket rosa färg och ett paket med cerise. Jag tror jag tänkte blanda fast jag vet inte riktigt hur mycket jag ska ha av varje färg. Eller vilken sorts rosa jag är ute efter. Jag tänkte ägna kvällen och morgondagen åt att fundera.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
emelianna Aha och det har du nog rätt i att det skulle bli snyggt. Fast äsch jag gillar rosa så jag chansar på det :D Men den ska nog bli mer cerise än rosa. Men i framtiden drömmer jag om en natur brun att färga rosarosa:

Bild

eller kanske ljusrosa:

Bild
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag ska slänga in en maskin med ljus tvätt nu men så fort den är färdig så blir det sjalfärgning :D

Jag har fortfarande inte riktig bestämt mig för vilken nyans så jag tror jag går på stundens infall :tumup:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Nu ligger den i maskinen. Jag blandade ett paket rosa med 1/2 paket cerise och har ingen aning om vad det blir. Det ser väldigt cerise/rött ut i maskinen i alla fall :D
Av Jinxan
PrettyUgly skrev:Nu ligger den i maskinen. Jag blandade ett paket rosa med 1/2 paket cerise och har ingen aning om vad det blir. Det ser väldigt cerise/rött ut i maskinen i alla fall :D
:eld:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
PrettyUgly skrev:Nu ligger den i maskinen. Jag blandade ett paket rosa med 1/2 paket cerise och har ingen aning om vad det blir. Det ser väldigt cerise/rött ut i maskinen i alla fall :D
:eld:
:iagree: :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?