Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
AnnaBanana skrev:
Knutis skrev:Kanonsnyggt blev det ju i halskanten med luvan som går att ta loss och allt
Tack Knutis, det var faktiskt du som inspirerade mig till att sy just en jacka, du gjorde ju en som var så himla snygg. Nu är ju inte denna alls lik men det var hur som helst tack vare din jacka som jag började på denna.
Men du, vad smickrad jag blir :rodna: .Vad roligt att kunna inspirera så...
Användarens profilbild
Av Vida
:love:
AnnaBanana skrev: Jag vet inte riktigt om 2-åringar har egna åsikter om vad de ska ha på sig. Han är en väldans fantasirik gosse så tanken med fodret är att han ska gilla att det bor filurer i hans jacka.
Min bestämda och kräsna 2.5 åring hade äääälskat att ha figurer boende i sin jacka! :tumup:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
:love: du kan ju på riktigt-riktigt juh!!! SÅ fin :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Maerion skrev:OJ, wow vad otroligt fin den är! :love: När börjar du sälja kläder i en butik nära mig?
tack :rodna:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Gurli skrev:Oj vilken fin. Min dotter undrade ölr ett par dagar sedan hur det kommer sig att fodret alltid är finare än utsidan :D Det här fodret var urfint.
tack, vad glad jag blir :D och jag håller med din dotter, foder är faktiskt ofta finast. jag tycker väldigt mycket om att ha ett plagg med ett fint foder på mig även om ingen annan ser det.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
NeaVida skrev::love:
AnnaBanana skrev: Jag vet inte riktigt om 2-åringar har egna åsikter om vad de ska ha på sig. Han är en väldans fantasirik gosse så tanken med fodret är att han ska gilla att det bor filurer i hans jacka.
Min bestämda och kräsna 2.5 åring hade äääälskat att ha figurer boende i sin jacka! :tumup:
tack, och det låter ju väldigt bra. jackan verkar inte kunna överlämnas förrän i februari så det dröjer innan jag får domen :wink:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Sara med alla barnen skrev::love: du kan ju på riktigt-riktigt juh!!! SÅ fin :love: :love: :love:
:lol: tack sara, hoppas vi ses snart!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?