Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
jag syr en hel del kläder både till mej å dotra (även andra) och syr på en "vanlig maskin" och det funkar helt OK, men visst är längtan stor efter en OL för resultatet blir ju alltid lite bättre med en sådan.
Användarens profilbild
Av glis
Alecsandra skrev:jag syr en hel del kläder både till mej å dotra (även andra) och syr på en "vanlig maskin" och det funkar helt OK, men visst är längtan stor efter en OL för resultatet blir ju alltid lite bättre med en sådan.
Jag tror inte att resultatet måste bli bättre, men det är smidigare. Om jag hade haft tålamod att sitta och mata tyget i rätt tempo så skulle sömmarna på min gamla Husqvarna bli lika bra, men inte lika snygga på avigsidan, som de blir från i onsdags på nya hobbylocken. Eftersom jag alltid drog lite blev sömmarna lite buckliga, men SÅ stor skillnad tycker jag inte att det är på de färdiga plaggen.
Av lilla trasdockan
ja, smaken e som baken. jag tycker det blir stor skillnad på sömmarna. speciellt då man syr med synlig dekorsöm.
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker att det har varit så himla kul att sy barnkläder även med min "vanliga" maskin, och så har jag blivit nöjd med resultatet också. Men det är klart, några andra dekorsömmar än de med tvillingnål har jag inte gjort och kommer inte att göra heller eftersom jag inte har en coverlock och inte tycker att de är så dekorativa :hide:
Jag vill missionera och få alla som vill att prova och inte hänga läpp för att de "bara har en vanlig" symaskin. Prova! Det är jättekul!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag syr förövrigt också bara på avnlig maskin, och det blir oftasst väldigt bra. Anledningen till att jag längtar efter en OL är för att jag har tröttnat på alla moment när man syr på en vanligt maskin.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?