Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malinmedflera
Wow! Superfint! :vågen:
Användarens profilbild
Av teres
Tackar (bockar och bugar :D ) Jo, jag har egen KAMpress :heart: , mönstret till blöjorna är ett eget hopplock från flera olika, sidoknäppta eftersom jag gillar utseendet som det blir på blöjorna då. Totalt blev det ju 26 st blöjor denna gång, alla är inte olika, finns några dubletter, men på den stora bilden har jag bara fotat en av var (på min blogg finns det bättre bild på dem i varje färg).

Vi har hitills mest använt MT AIO, Wonderworks, BH och vikisar, men ska nu byta ut de flesta av dem mot egna. Dock får jag sy flera då ganska många av denna laddningen ska flytta vidare.....

Blir alltså tvungen att sy flera efter jul :lol:
Användarens profilbild
Av teres
shuna; telefonen fortfarande nere, sitter hos jag71 och surfar!
Användarens profilbild
Av ellla
Teres, du är helt galet duktig!!!

Jag är sååå imponerad! och om du skulle vilja sy en liten blöja eller två (mot betalning) till en liten som är väntad i april så får du gärna höra av dig!!!

önskar att jag kunde förstå mig på symaskiner jag med... är bättre på stickor. inte lika mycket som kan krångla....
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: fina!!
Användarens profilbild
Av teres
Oj, måste man räkna ut hur man får kampressen att betala sig :D Njae, beror ju på vad man räknar ut mot tror jag? Jag köpte den för ca 800 inkl frakt (dollarn var låg!) och då fick jag till runt 1300 set knappar också, räknar kallt med att jag kommer att få sytt de blöjor jag behöver och några till, därefter till en del kläder och den dagen jag tröttnar så borde jag kunna sälja den och få en rimlig peng. Tror jag någon gång läst att om man kommer ned till under tio kronor/användning så är ingen sak dyr.
Ser nog KAMpressen som en skoj leksak jag har nytta av, maken sitter ju med en massa skruvdragare, tvingar, fräsar och gud vet vad allt heter i verktygsväg, jag har ju bara två grejer med motor i syrummet.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Jamen precis, man får se det som en leksak! Vågar inte tänka på hur mycket jag lägger ner på tyg och mina maskiner. Det är ju en ganska dyr hobby man ligger inne med! Men den var ju verkligen inte dyr kampressen du fått tag på. Bara att klämma på! Och jättefina blöjor blir det ju! :love:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?