Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Apelsin skrev:Tack Apelsin och ni andraHelene-Gia skrev:Finns ett praktiskt tänkande mattesnille här?ja berättar du hur tjock du vill ha den så kan jag räkna ut det
Jag hade tänkt sy en huvudkudde i måtten 60x40 cm, hur mycket vete tror ni man behöver?
![]()
elelr gör så här har räknat med 3 cm tjocklek, fast det aksnke blir för mycket.
6dm*4dm*0,3dm=7,2 L
Katharina skrev:Äter fåglar vete? Kan man ha det i fågelautomaten eller får man dit hästar då?
Katharina skrev:Äter fåglar vete? Kan man ha det i fågelautomaten eller får man dit hästar då?En del fåglar äter vete, inte så många.
CasaMia skrev:Jag handlade på Granngården. En stor säck för inte så mycket peng, och det räcker ju till ganska många ... Sen köpte jag en massa oblekt tyg till innerpåsar och olika fina tyger till ytterpåsar och satte mig att sy årets julklapp för några år sen - det var mycket uppskattatSmart!![]()
JinxLinda skrev:Yupp! med matchande knytband - enkelt som busen!CasaMia skrev:Jag handlade på Granngården. En stor säck för inte så mycket peng, och det räcker ju till ganska många ... Sen köpte jag en massa oblekt tyg till innerpåsar och olika fina tyger till ytterpåsar och satte mig att sy årets julklapp för några år sen - det var mycket uppskattatSmart!![]()
![]()
Gjorde du ytterpåsen avtagbar?
CasaMia skrev:Coolt!JinxLinda skrev:Yupp! med matchande knytband - enkelt som busen!CasaMia skrev:Jag handlade på Granngården. En stor säck för inte så mycket peng, och det räcker ju till ganska många ... Sen köpte jag en massa oblekt tyg till innerpåsar och olika fina tyger till ytterpåsar och satte mig att sy årets julklapp för några år sen - det var mycket uppskattatSmart!![]()
![]()
Gjorde du ytterpåsen avtagbar?
If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?