Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Maerion skrev: Frågan är vad man ska berätta om sig själv?Jag skrev vilken typ av handarbete jag håller på med och att jag är vegetarian (ifall någon skulle vilja ge bort torkat kött eller nåt
esarina skrev:Jag vill vara med!Kan vi inte sätta någon gräns som känns rimlig. På ungufärligt värde av pysselmaterial iallafall. Egenpysslade saker är ju svårvärderade......
Fast jag undrar om omfattningen på pysselmaterialet ... ?
AnKa skrev:När jag tänkte det här bytet tänkte jag mig ett paket som ska vara lite "wow" att öppnaesarina skrev:Jag vill vara med!Kan vi inte sätta någon gräns som känns rimlig. På ungufärligt värde av pysselmaterial iallafall. Egenpysslade saker är ju svårvärderade......
Fast jag undrar om omfattningen på pysselmaterialet ... ?![]()
Men hellre att fler är med och ger små saker än jätteambitösa presenter och bara enstaka bytare tycker jag. En liten vink till alla de som skrivit i tråden att de inte har tid![]()
lotti skrev:AnKa skrev:När jag tänkte det här bytet tänkte jag mig ett paket som ska vara lite "wow" att öppnaesarina skrev:Jag vill vara med!Kan vi inte sätta någon gräns som känns rimlig. På ungufärligt värde av pysselmaterial iallafall. Egenpysslade saker är ju svårvärderade......
Men hellre att fler är med och ger små saker än jätteambitösa presenter och bara enstaka bytare tycker jag. En liten vink till alla de som skrivit i tråden att de inte har tid![]()
med det menar jag inget överdådigt och mängder av saker men kanske så som jag skrev i trådstarten; pysslematerial av någon sort, något litet hemmagjort och så något "gott"! Är det för mycket kanske?
![]()
Vi får diskutera....
AnKa skrev:Jag har inte skrivit att det skulle tvunget vara sytt någonstanslotti skrev:AnKa skrev:När jag tänkte det här bytet tänkte jag mig ett paket som ska vara lite "wow" att öppnaesarina skrev:Jag vill vara med!Kan vi inte sätta någon gräns som känns rimlig. På ungufärligt värde av pysselmaterial iallafall. Egenpysslade saker är ju svårvärderade......
med det menar jag inget överdådigt och mängder av saker men kanske så som jag skrev i trådstarten; pysslematerial av någon sort, något litet hemmagjort och så något "gott"! Är det för mycket kanske?
![]()
Vi får diskutera....då missförstod jag. Jag trodde att man skulle välja en grej och att det du räknade upp var exempel.
Då undrar jag; måste jag sy? Stickor rör jag bara inte.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?