Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
:shock: :tumup: wow!
florin skrev:Jag trycker med screenram och rakel å så skär jag egna schabloner. Fotoscreen blir nästa steg :D
Jättefin tröja!
Fotoscreen är riktigt roligt. Jag ser fram emot att få se resultatet här på sidan.
Vad är det för skola du går?
Användarens profilbild
Av glis
När jag gjorde mina screenramar så fäste jag en film i ramen, med lösningsmedel och stor möda, kan man göra lite "grövre" tryck mer provisoriskt?

Jag gick en slöjdlinje på folkhögskola innan jag kom in på högskolan, det var nog bland det bästa jag gjort. Rekomenderas starkt!
Användarens profilbild
Av florin
glis skrev:När jag gjorde mina screenramar så fäste jag en film i ramen, med lösningsmedel och stor möda, kan man göra lite "grövre" tryck mer provisoriskt?

Jag gick en slöjdlinje på folkhögskola innan jag kom in på högskolan, det var nog bland det bästa jag gjort. Rekomenderas starkt!
Man kan göra engångstryck genom att skära ut scahbloner i papper men annars fungerar OH-papper jätte bra. Det är så jag gjort detta tryck :D Man lägger alltså bara schablonen under ramen och när man lägger på färgen suger schablonen fast på ramen så att man kan göra 2-3 lika tryck på en gång.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?